بازی Darklings برای ویندوز فون ماجراجویی در تاریکی

بازی Darklings برای ویندوز فون بازی دیگری است که از سیستم عامل iOS به این سیستم عامل پورت شده است و برنامه نویس ان این بازی را بخوبی به ویندوز فون منتقل کرده است و حتی بازی ویندوز فون این نسخه دارای مجتوای خاص برای ویندوز فون نیز هست.

بازی Darklings برای ویندوز فون برای رم های پایین نیز قابل اجراست و از گرافیک خوبی برخوردار است. این بازی داستان دزدیده شدن ستاره ها از اسمان است که توسط موجودات عجیب الخلقه ای به نام Darklings صورت گرفته است و اکنونموجودی به نام Lum با انها مبارزه میکند و ستاره ها را پس میگیرد.

سبک بازی خیلی ساده است شما در میان جنگلی تاریک قرار میگیرید و موجودات به سمت شما می ایند. در بالای سر هر کدام شکل خاصی وجود دارد که شما باید با انگشت خود دقیقا همان را بکشید و سپس موجود نابود میشود و ستاره ها از او جدا میشوند و شما باید ستاره ها را با انگشت به سمت خود بکشید و انها را جمع کنید. موجودات بیشتر میشوند و زمان نیز محدود است، پس کمی سریع نیز باید باشید.

بازی دارای محتویات خاصی همچون برخی غول ها و برخی شخصی سازی های خاص برای ویندوز فون است که در بازی دیگر پلتفرم ها نیست. قیمت بازی ۱٫۹۹$ است و نسخه ازمایشی دارد که قبل از خرید میتوانید بازی را نصب کنید و ان را امتحان کنید و سپس نسخه کامل ان را بخرید. در ابتدای بازی نیز فیلمی از داستان بازی و البته قسمت اموزشی انجام میشود تا با بازی اشنا شوید.

Comments (0)
Add Comment