آموزش انتقال آهنگ های iTunes به Groove music در ویندوز ۱۰

آموزش انتقال آهنگ های iTunes به Groove music در ویندوز 10

انتقال آهنگ از قسمت های مختلف از جمله OneDrive به ویندوزفون یا ویندوز ۱۰ موبایل یا آموزش انتقال از Google Music را قرار دادیم و اینبار به سراغ iTunes میرویم تا ببینیم چگونه آهنگ های آیتونز را به موزیک پلیر ویندوز ۱۰ و البته که ویندوز ۱۰ موبایل منتقل کنیم.

مایکروسافت روش انتقال playlist ها را از آیتونز به موزیک پلیر ویندوز ۱۰ را آسان ساخت و روش آن را در سایت توضیح دادیم اما در مورد کل موسیقی هایمان چه؟ این نیز روش ساده ای دارد و براحتی میتوانید آهنگ های iTunes را در Groove داشته باشیم، برای اینکار فقط باید چند قدم کوتاه را برداریم:

چگونه تمام آهنگ ها را از آیتونز به Google Music منتقل کنیم:

  • برنامه Groove music را در ویندوز ۱۰ خود باز کنید. و بر روی گزینه تنظیمات Settings کلیک کنید.
  • سپس در زیر Music on this PC گزینه Choose where we look for music را بزنید.
  • حال روی علامت “+” ضربه بزنید.
  • به آدرس PC > Music > iTunes > iTunes Media بروید و گزینه Music را انتخاب کنید.
  • حال با پوشه ای که انتخاب شده (پوشه Music) گزینه Add this folder to music را بزنید.

آموزش انتقال آهنگ های iTunes به Groove music در ویندوز 10

تمام شد و حال به تمام موسیقی های خودتان در Groove دسترسی خواهید داشت. اگر آهنگ ها را ندیدید مطمئن شوید که در قسمت گزینه Filter گزینه All روشن باشد تا به تمام آهنگ ها دسترسی داشته باشید وگرنه فقط آهنگ های مختص Groove را خواهید دید.

همچنین دیگر نگران آهنگ های جدید که میخرید نباشید، تمام آهنگ های جدید آیتونز نیز به Groove اضافه میشوند و قابل دسترسی هستند. هر چه در پوشه music آیتونز شما قرار بگیرد سپس در Groove موزیک قرار خواهد گرفت.

مطالب زیر نیز میتواند برایتان مفید باشد:

1 نظر
ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept