دانلود بازی Incredible Toys ویندوزفون – دنیای اسباب بازی ها را نجات دهید

دانلود بازی Incredible Toys ویندوزفون - دنیای اسباب بازی ها را نجات دهید

Incredible Toys یک بازی ماجرایی و اکشن ویندوزفون است که در ان مجموعه ای از قهرمان های اسباب بازی در برابر ماجراجویی در دنیای اسباب بازی ها قرار میگیرند. بازی در بین خطوطی اتفاق می افتد که قهرمان بازی در انها حرکت میکند و علاوه بر سبک دوندگی کمی نقش افرینی نیز در بازی وجود دارد. گرافیک بازی زیباست و از کنترل ساده ای نیز برخوردار است.

بازی دارای سه نقش مختلف است که هر کدام دارای مراحلی هستند. هر مرحله نیز دارای یک غول است که در پایان باید او را شکست دهید. این بازی در واقع تقابل اسباب بازی های خوب و اسباب بازی های بد است که در ان شما باید اسباب بازی های بد را نابود کنید و نگذارید تا بیش از حد به شما اسیب برسد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/de192f44-a05c-495f-8895-bf0e4327dc60?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در بازی ماموریت های جانبی نیز وجود دارد. بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت قابل نصب نیست. بعضی مراحل با دو بازیکن و برخی نیز با یک بازیکن صورت میگیرند. حرکت بین خط های مختلف توسط کشیدن انگشت بر روی صفحه صورت میگیرد. تیراندازی توسط قهرمان نیز بصورت اتوماتیک صورت میگیرد.

برای خرید گیفت کارت ویندوزفون و اموزش خرید نرم افزار از استور بازی اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept