بازی Dynamite Fishing ماهیگیری با دینامیت برای ویندوز فون

بازی Dynamite Fishing ماهیگیری با دینامیت برای ویندوز فون

به ماهیگیری رفته اید؟ یا به ماهیگیری علاقه دارید؟ خب در این بازی جالب ویندوز فونی میتوانید ماهیگیری کنید اما در بازی Dynamite Fishing World Games باید با دینامیت و انفجار ماهیگیری کنید.

در این بازی جالب شما در یک قایق هستید و تعدادی دینامیت دارید و باید انها را در جای مناسب پرتاب کنید تا ماهی ها را بکشید و امتیاز بیشتری کسب کنید. هر کس بتواند ماهی بیشتری را بکشد امتیاز بیشتری کسب کرده و برنده میشود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fae66e3f-7ca0-4c98-84e2-73c65756bd60?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در داخل آب ماهی های بسیار مختلفی وجود دارند و حتی ماهی هایی نیز هستند که بمحض اینکه شما را ببینند به شما تیر میزنند، صندوق هایی نیز هستند دینامیت را بر روی می اندازید و در آن جوایز مختلفی برایتان وجود دارد که کسب میکنید و البته گاهی نیز بمب است و باید حواستان را جمع کنید.

قابلیت اپدیت و خرید قایق جدید و حرفه ای تر و بمب های بهتر از دینامیت نیز وجود دارند که میتوانید انها را بخرید و بوسیله آنها ماهی ها را حرفه ای تر نابود کنید و در برابر حریف های حرفه ای تر امتیاز بیشتری کسب کنید و مقام اول بودن را از دست ندهید. شخصیت بازی را نیز میتوانید بهتر و خوشتیپتر کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c8372ad0-5f04-4c0d-b067-b0365a39e4db?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

گرافیک بازی خیلی رنگارنگ و پر از ماهی است و واقعا یک گرافیک رنگی را ارائه میدهد. بازی رایگان است و حجم ۱۰۰ مگابایت نیز برای دانلود دارد. بازی کاملا رایگان است ولی برخی موارد اضافی نیز پولی هستند که میتوانید انها را در بازی بخرید یا در تنظیمات انها را غیرفعال کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept