بازی Asphalt 8: Airborne ویندوز فون با ماشین های جدید و مراحل بیشتر اپدیت شد

بازی Asphalt 8: Airborne ویندوز فون با ماشین های جدید و مراحل بیشتر اپدیت شد

مسابقه ماشینی فوق العاده شرکت گیم لافت بازی Asphalt 8: Airborne ویندوز فون امروز اپدیتی را دریافت کرد که در ان ماشین های جدید همچون لامبورگینی اونتادور Aventador و آئودی R8 LMS Ultra و مدل های دیگر که به زودی می آیند اضافه شد. همچنین مراحل بیشتر و قابلیت مسابقه ۱۲ نفره در حالت بازی چند نفره انلاین به این بازی افزوده شد. همچنین جوایز و طراح های ماشین بیشتر نیز به بازی اضافه شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/dbc7b0c8-b1b4-4fa1-b72c-58a0cd2232e0?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

قابلیت های جدید در بازی Asphalt 8: Airborne

  • مسابقه در جزایر Tenerife و همچنین در سواحل و کوهستان ها در چهار مرحله جدید
  • ۸ ماشین جدید: Lamborghini Aventador, Audi R8 LMS Ultra و ۶ ماشین جدید و فوق العاده دیگر که در مسابقات خاص زمانی میتوانید مسابقه دهید و انها را برنده شوید.
  • DECALS های جدید که میتوانید بر روی ماشین خود بچسبانید و ان را منحصر بفرد کنید
  • اکنون شما میتوانید به جای ۸ عدد جای ۱۲ بازیکن رقیب در مسابقات انلاین به رقابت بپردازید و بازی را هیجانی تر کنید و همچنین جوایز بیشتری برنده شوید.

برای کسانی که تازه به بازی ماشینی Asphalt 8: Airborne برای ویندوز فون میخواهند بپیوندند، این بازی بیش از ۱۸۰ مرحله در موضوعات مختلف دارد. حتی یک سبک drift mode وجود دارد که علاقه مندان میتوانند جداگانه ان را بازی کنند. بازی رایگان است و با حجم ۸۵۷ مگابایت در استور توسط لینکزیر قابل دانلود است.

2 نظرات
  1. رضا قناد کاربر می گوید

    بازی رو از استور به صورت manually با IDM دانلود کردم و ریختم تو گوشی.. وقتی میخوام آپدیت کنم با خطای ۸۰۰۷۰۰۵۷ مواجه میشم و نمیذاره نصب کنم روی قبلی. کسی این مشکل رو نداشته؟! اگه بازی رو حذف کنم بعد دوباره نصب کنم مراحلی که رفتم میپره؟

  2. امیر کاربر می گوید

    عالیه من گرفتم حرف نداره . گرافیک عالیه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept