دانلود بازی Dungeon Gems ویندوزفون، بازی پازلی و نقش افرینی

دانلود بازی Dungeon Gems ویندوزفون، بازی پازلی و نقش افرینی

امروز شرکت Gameloft بازی جدید دیگری به نام Dungeon Gems را برای ویندوزفون منتشر کرد. گیم لافت همچنان در حال نشان دادن علاقه و وفاداری خود به ویندوزفون و و یندوز است و هر لحظه در حال منتشر کردن یک بازی زیبای دیگر برای این سیستم عامل ها میباشد. Dungeon Gems یک بازی ترکیب شده از دو سبک پازلی و نقش افرینی است که در زیر جزئیات و لینک دانلود آن را برایتان قرار میدهیم.

بازی های دیگری که گیم لافت تقریبا در همین اواخر برای ویندوزفون منتشر کرد عبارتند از:Blitz Brigade ” و ” Rival Knights که دوبازی با گرافیک فوق العاده بودند و البته نیاز به انلاین بودن نیز داشتند. این بازی نیز برای اجرا و بازی ظاهرا نیاز به آنلاین بودن دارد.

میتوانید به بازیکنانی از سراسر جهان ملحق شوید و اژدها ها را نابود کنید، یک بازی پازلی را انجام دهید و با استراتژیک خاص خودتان به جلو بروید.

یادگیری بازی آسان است ولی حرفه ای شدن در ان کمی سخت! برای بازی کافیست انگشت خود را بر روی کاشی های عناصر موجود کشیده و انها را بهم وصل کنید. اگر عناصر همرنگ را بهم وصل کنید تنها بر روی یک حمله خاص تمرکز کرده و به اژدها حمله میکنید و اگر عناصر مختلفی را بهم وصل کنید میتوانید با چند عنصر مختلف به او حمله کنید.

دانلود بازی Dungeon Gems ویندوزفون، بازی پازلی و نقش افرینی

۲۲۰ جنگجو منتظر شما هستند. هر جنگجو ویژگی خاص خود را دارد که دیگری دارا نیست اما ارزش و قدرت آنها تقریبا یکسان است. شما میتوانید جنگجو خود را ارتقا دهید و آن را مجهز کنید و رتبه آن را بالاتر ببرید.

البته شما هیچوقت تنها نیستید!(همراه اول:D) در این بازی شما میتوانید با همراه یا دوست خود به جنگ با اژدها بروید و همیشه فردی وجود دارد که با کمک او میتوانید اژدها را راحتتر شکست دهید. فرد دیگر میتواند دوستتان باشد و یا یک غریبه قوی و در پایان نیز میتوانید عملکرد و قدرتتان در بازی را با او مقایسه کنید.

در مطالب بعدی انشالله بازبینی و توضیحات بیشتری از بازی را برای شما قرار خواهیم داد. این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی نخواهد کرد.

✔ لینک دانلود بازی Dungeon Gems از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۸۵ مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept