بهترین بازی های سبک Sniper ویندوز فون

یکی از ژانرهای محبوب در صنعت بازی بدون شک سبک تیراندازی است که با محبوبیت و پیشرفت بازی ها در عرصه موبایل نیز در این پلتفرم هم بسیار محبوب است ما امروز قصد داریم بازی های محبوب و بهترین بازی های سبک Sniper ویندوز فون را معرفی کنیم با ویندوز آرنا همراه باشید.

بهترین بازی های سبک Sniper ویندوز فون

تک تیرانداز کوهستان ۳D MOUNTAIN SNIPER SHOOTING

رشته کوه ها زیبا با طبیعتی زیبا که یک جاذبه توریستی کلیدی است و در حال حاضر توسط نیرو های دشمن اشغال شده است شما در این بازی نقش یک سرباز کماندو و تک تیرانداز را برعهده دارید که مشغول کار در مناطق مختلف کوهستانی جهان است هدف شما از بین بردن تروریست هایی است که در پناهگاه کوه ها پنهان شده اند. گیم پلی بازی واقعا فوق العاده و بازیکن را به چالش می کشد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0a8ecd74-53d9-4ef4-b847-7a584a062082?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

شما در بازی تک تیرانداز کوهستان ماموریت هایی برای مقابله با، مقدار زیادی از تروریست ها و افراد خلافکار که هدفتان از بین بردن آنهاست درگیر هستید شما باید با چشمانتان سراسر کوه ها را برای پیدا کردن دشمن و هدف گیری آن به کاربگیرید که این کار ساده ای نیس! کنترل بازی ساده و سر راست است. شما در این بازی به آخرین تفنگ های تک تیرانداز ۲۰۱۴ مجهز هستید و ماموریت شما شامل گرفتن تعداد مجموعه ای از اهداف ثابت و متحرک و پیشروی در بازی است .خوشبختانه این بازی از رم های ۵۱۲MB نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از بازی کردن با این بازی نهایت لذت رو ببرید.

بازی MARKSMAN RANGE

تیرانداز ماهر یک شبیه ساز تیراندازی برای ویندوزفون است که با طیف وسیعی از تفنگ ها شامل M16 ، کالیبر ۵۰ BMG ، تفنگ بیامجی و … همراه است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/07e1271f-5b3c-4b0a-8d73-77d5732b3f7f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بازی شامل چهار حالت بازی است :

  • زمان حمله : آتش و تیراندازی در بهترین زمان
  • گروه زامبی : یک بازی زنده ماندن است که در آن شما با یک سری از اهداف زامبی طرف هستید و باید برای زنده ماندن به سرشان شلیک کنید.
  • تفنگ گلفی : ضربه تمام اهداف در ۵ ظرف با تفنگ نارنجک انداز
  • تفنگ صفر : بدون هیچ توضیحی در دسترس است

عکس ها از فاصله ۲۰۰ متر شروع شده و تا فاصله ۲۰۰۰ متر ادامه دارد.شما می توانید به هدف زوم کرده و هنگامی که که جوی استیک فعال است ماشه در گوشه مخالف از روی صفحه نمایش ظاهر می شود و شما می توانید شلیک کنید. درست است این بهترین چیدمان کنترل نیست اما به نحوی واقع گرایی را به بازیکن القا می کند. خوشبختانه این بازی از رم های ۵۱۲MB نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از بازی کردن با این بازی نهایت لذت رو ببرید.

بازی LAST HOPE – ZOMBIE SNIPER 3D

بازی آخرین امید یک بازی تیراندازی به زامبی است که شما با استفاده از تفنگ باید در مقابل هجوم زامبی ها از خود دفاع کنید بازی دارای سه حالت بازی است حالت داستان ، چالش و بقا است.
http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/116d0385-bc12-4618-b5c0-84e19c3ec4e7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90
  • حالت داستان : شامل بیش از ۲۰ مرحله با پنج نوع تفنگ است .
  • حالت چالش : شامل ۱۶ ماموریت گرا که شما باید برای رسیدن به هدف از اهدافی عبور کنید این اهداف مانند حذف تعداد مجموعه ای از زامبی ها و یا … است.
  • حالت بقا : در این حالت شما برای زنده ماندن باید موج موج از زامبی ها را تا هر زمانی که می توانید از پا در بیاورید.
گرافیک بازی خوب است و در بیشتر قسمت ها بازی با به چالش کشیدن بازیکن را مدت ها درگیر خودش می کند کنترل بازی ساده است و شما می توانید به  راحتی به زامبی ها هدشات بزنید.
شما می توانید بین دو تفنگ تک تیرانداز و کلت سویچ کنید اما سلاح اولیه همان کلت است شما باید در بازی سکه به دست آورید برای ارتقاء تفنگ و خرید دینامیت و اضافه کردن ویژگی های شخصی به بازیکن از دیگر مزایا به دست آوردن سکه است. خوشبختانه این بازی از رم های ۵۱۲MB نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از بازی کردن با این بازی نهایت لذت رو ببرید.

بازی SNIPER SHOOTING

در این بازی شما ماموریت دارید که در خفای کامل خیابان های شهر خود را از شرارت های آشوبگران پاک کنید . فراموش نکنید که اگر یکی از افراد شرور موقعیت شما را متوجه بشود شما بازی را باخته اید . این بازی  در شش فصل و در هر فصل شش ماموریت وجود که باید تمامی مراحل را بدون عیب و نقص و با بالاترین امتیاز طی کنید .
گرافیک زیبا با عطر و طعم کارتونی است، که خوب در اومده است. انتخاب تفنگ محدوده از پیچ به سبک نیمه اتوماتیک. در دسترس است با استفاده از سکه های به دست آورده از طریق بازی.
http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f090d4eb-636c-4955-845c-4911ae57eab6?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90
این بازی در فروشگاه ویندوز فون ۵ ستاره و با بیش از ۱۳۰۰۰ دانلود که برتری این بازی را در سبک تیراندازی در میان دیگر رقبایش در این سبک را نشان می دهد. خوشبختانه این بازی از رم های ۵۱۲MB نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از بازی کردن با این بازی نهایت لذت رو ببرید.
حالا نوبت شماست

هر کدام از بازی های بالا دارای نقاط قوی مانند گرافیک با کیفیت ، داستان چالش برانگیز، انواع تفنگ و آزمون مهارت های تیراندازی و…! همچنین چندین بازی تیراندازی دیگری مانند Gun Club 3 ، Brothers in Arms 3 ،

Dead Earth: Trigger Man Duty and Last Shooter Call و Dead Target: Zombie می تواند یکی از بهترین بازی ها نیز در این سبک باشد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept