بازی Neonize ویندزوفون، همزمان برای ای او اس، اندورید و ویندوزفون منتشر شد

بازی-Neonize-.ویندزوفون،-همزمان-برای-ای-او-اس،-اندورید-و-ویندوزفون-منتشر-شدممکن است قبلا نام بازی Neonize را نشنیده باشید، خب این طبیعی است چونکه این بازی بصورت همزمان برای هر سه پلتفرم ویندوزفون و ای او اس و اندروید منتشر شده است و این خبر خوبی است چون دیگر لازم نیست منتظر بمانیم تا بازی از دیگر پلتفرم ها برای ما نیز منتشر شود. Neonize یک بازی تیراندازی و شلیکی نئونی است که هدف اینست که در ان تمام نیروهای دشمن را تا حد توان نابود کنید.

برخی ویژگی های بازی:

  • فصل بندی های سریع بازی برای چالش برانگیزتر شدن و هیجانی تر شدن بازی
  • ۳ مرحله متفاوت که هر کدام دارای سختی بیشتری نسبت به قبلی است.
  • کنترل اسان با صرفا ۴ دکمه که در اطراف صفحه بازی است و با انها باید تمام دشمن ها را نابود کنید.

بازی-Neonize-.ویندزوفون،-همزمان-برای-ای-او-اس،-اندورید-و-ویندوزفون-منتشر-شد

نیروهای دشمن مستقیما از روی یک الگو به شما حمله میکنند. برای اینکه بهتر بازی را انجام دهید توصیه میشود جهت ورودشان و الگو را حفظ کنید.

Neonize سه مرحله دارد. هر مرحله دارای فازهایی است که در ان نیروهای دشمن یکی یکی از الگو معین به شما حمله میکنند. فاز که تمام شود فاز بعدی شروع میشود و نیروهای بیشتری به شما حمله میکنند.شما احتیاج دارید که الگوی حرکتی نیروی دشمن را حفظ کنید تا بتوانید بیشتر جلو بروید و امتیاز بیشتری کسب کنید، چون در هر فاز دشمن سریعتر حرکت میکند.

با نابود کردن هر کدام از نیروهای دشمن به شما امتیازی داده میشود و اگر بتوانید امتیاز ها را پشت سرهم بدست بیاورید یک لیزر سبز رنگ شلیک خواهید کرد. هر چه combo بیشتری کسب کنید امتیاز شما بیشتر و بیشتر زیاد میشود. اهنگ زیبای بازی نیز به جذابیت ان می افزاید.

این بازی به صورت رایگان در استور موجود است البته تبلیغاتی در بازی وجود دارد که برای برداشتن انها باید $۱٫۹۹ پول پرداخت کنید. البته در حین بازی کردن شما هیچ تبلیغاتی را نخواهید دید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept