دانلود بازی گرافیکی و ماجرایی Manuganu 2 ویندوزفون

دانلود بازی گرافیکی و ماجرایی Manuganu 2 ویندوزفون

اگر شما نسخه اول بازی زیبای Manuganu را انجام داده باشید اکنون نسخه دوم ان Manuganu 2 نیز برای شما اشناست و بدنبال ان میروید. یک بازی سه بعدی با گرافیک زیبا و طنزگونه و جذاب که همانند نسخه اول خود است و تنها تفاوت ان مراحل و مکان های جدیدتر و زیباتر است. شما باید بدوید، بپرید، غلط بخورید، پرواز و شنا کنید تا از دست دشمنان فرار کنید و از موانع عبور کنید تا به پایان مرحله برسید. این بازی حدود یک ماه پیش برای ای او اس منتشر شد و اکنون میتوانید از ان بر روی گوشی ویندوزفونی خود لذت ببرید.

قسمت جداگانه ای برای اموزش بازی وجود ندارد اما در چند مرحله اول بازی مکانیسم کلی بازی به شما توضیح داده میشود. شخصیت اصلی بازی Manuganu یک دونده است که بدون توقف میدود و شما با دکمه هایی که در سمت راست صفحه قرار دارند باید اونو کنترل کنید که بپرد، پرواز کند یا شنا کند بر حسب موقعیتی که دران قرار دارد. در سمت چپ نیز دکمه بزرگی وجود دارد که برای توقف سریع استفاده میشود. این گزینه برای موقع هایی که دشمن ناگهانی می افتد و یا موانعی که در مقابل قرار میگیرند. اما باید توجه داشته باشید که این توقف زیاد طولانی نیست و سریع برطرف میشود.

دانلود بازی گرافیکی و ماجرایی Manuganu 2 ویندوزفون

در بازی Manuganu 2 چهل مرحله وجود دارد و همراه با ۴ مرحله که غول در انهاست! در پایان هر مرحله سه ستاره به شما داده میشود که بر اساس مواردی که در بازی جمع کرده اید و یا زمانیکه بازی را رد کرده اید حساب میشوند.سعی کنید همه موارد بازی را جمع کنید تا جایزه ی خوبی نیز برنده شوید.

دانلود بازی گرافیکی و ماجرایی Manuganu 2 ویندوزفون

این بازی با قیمت ۰٫۹۹$ است و متاسفانه نسخه ازمایشی ندارد. یک بازی خوب و سرگرم کننده که نه خیلی سخت است و نه خیلی راحت و خسته کننده. گرافیک ان نیز جالب و زیباست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept