دانلود بازی ماز و راه های مارپیچ Amazed ویندوزفون، برای حل این ماز باید راه بروید!

دانلود بازی ماز و راه های مارپیچ Amazed ویندوزفون، برای حل این ماز باید راه بروید!

اگر شما از طرفداران بازی های ماز و مارپیچی هستید، Amazed یک بازی معمایی و مازی ویندوزفون است.

Amazed یک بازی ماز است که از شما میخواهد تا بصورت فیزیکی راه بروید تا از داخل ماز خارج شوید. بازی از GPS گوشی شما استفاده میکند تا محل قرار گرفتن شما را تشخیص دهد و برای خارج شدن و حل ماز شما احتیاج به راه رفتن به اطراف دارید! همانطور که حدس میزنید این بازی برای وقتی که روی صندلی یا مبل و نیمکت نشسته اید و یا هنگامی که در قسمت پذیرایی خانه هستید، نیست. شما برای انجام بازی به یک محوطه باز احتیاج دارید تا بتوانید ان را حل کنید. در بازی یک زمانسنج نیز وجود دارد، پس به شما توصیه میکنیم هول نکنید!

متاسفانه این بازی برای رم های پایین نیست و از رم ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی نمیکند. البته بازی یک برنامه سلامتی نیز محسوب میشود. بازی نیاز به تغییراتی نیز دارد تا یک بازی جالب و کاملتری گردد.

هر باز که شما بازی را اجرا کنید با صفحه هایی آموزش دهنده روبه رو خواهید شد، شما میتوانید انها را بسرعت رد کنید و وارد بازیشوید اما به مطالعه کردن آن احتیاج دارید، حتی یکبار! بعد از اجرا کردن بازی شما میتوانید سطح سختی بازی را انتخاب کنید و البته از بین ۲۰ آهنگ پس زمینه نیز حق انتخاب دارید و حتی میتوانید ان را قطع کنید.

دانلود بازی ماز و راه های مارپیچ Amazed ویندوزفون، برای حل این ماز باید راه بروید!

هر مرحله از سختی دارای ۱۰۰ مرحله است که در مجموع میشود ۳۰۰ مرحله که باید انها را حل کنید. چون بازی بر اساس GPS گوشی شما کار میکند، ممکن است گاهی مجبور شوید تا گوشی خود را در جهات مختلف بچرخانید تا دوباره فعال شود و مسیر درست را نشان دهد.

خب برای شروع ابتدا شما نیاز به یک محیط وسیع همچون پارک یا ساحل و… دارید و اگر شما در این محیط ها بازی میکنید، توصیه میکنم حواستان به دریا و البته درختان باشد! بعد از انتخاب محیط مورد نظر و شروع بازی شما وارد ماز میشود و با حرکت کردن و جهت یابی باید از ان خارج شوید. یک فلش سبز جهت شما را نشان میدهد. در بالای صفحه تعداد قلب های شما و مسیر راه رفته را نشان میدهد. حواستان به مین های موجود در مسیر باشد و البته باید کلید هایی هم برای گذشتن از برخی دیوار ها پیدا کنید.

✔ لینک دانلود بازی ماز Amazed از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۳۰ مگابایت

1 نظر
  1. آرمین کاربر می گوید

    جالبه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept