دانلود بازی اعتیاداور Free the Network همزمان برای ویندوزفون و iOS و اندروید منتشر شد

دانلود بازی اعتیاداور Free the Network ویندوزفون

اگر بازی های سبک دونده و بی انتها برای شما کافی نیستند این بازی را نیز امتحان کنید. Free the Network بسیار سخت است و بارها و بارها ان را از اول انجام خواهید داد. خبر خوب دیگر در مورد این بازی اینست که منتشر کننده این بازی، همزمان ان را برای هر سه سیستم عامل ا او اس و اندروید منتشر کرده است.

چقدر میتوانید جلو بروید؟ این هدفی است که امتیاز شما را مشخص میکند. در بازی شما با یک لوله سه بعدی روبه رو هستید که بر روی ان موانعی با اشکال مختلف سیاه رنگ وجود دارند. شما براحتی با لمس کردن سمت چپ و راست گوی خود را به ان سمت هدایت خواهید کرد و برای هدیات درست شما به این احتیاج دارید که مسیر جلوتر و پیش روی خود را نگاه کنید و حرکت بعدی خود را پیش بینی کنید. گاهی نیز نیاز دارید که به سرعت تغییر جهت دهید، پس حواستان دقیق به بازی باشد. اگر نمیخواهید از کنترل لمسی استفاده کنید و میخواهید از شتاب سنج گوشی برای کنترل استفاده کنید و با استفاده از حرکت دادن گوشی گوی خود را حرکت دهید میتوانید ان را در قسمت تنظیمات درست کنید.

دانلود بازی اعتیاداور Free the Network ویندوزفون

بازی یک کمک خوب نیز برای شما دارد. به شما تعدادی پرچم میدهد که میتوانید با ضربه زدن به پایین صفحه انها را بر روی مسیر قرار دهید، پرچم ها در واقع بعنوان چک پوینت Checkpoint برای شما کار میکنند. اگر شما پرچمی را قرار دهید و جلوتر ببازید دیگر از ابتدا، بازی شروع نمیشود، بلکه از همانجایی که پرچم خود را گذاشتید بازی ادامه میابد. به شما ۲۰ پرچم داده میشود که در تنظیمات میتوانید تعداد بیشتری را نیز خریداری کنید.

بر روی صفحه بازی تنها سسه رنگ وجود دارد، سفید که رنگ توپ است. سیاه که رنگ موانع است و رنگ دیگری که میتواند زرد یا سبز و… باشد و رنگ پس زمینه بازیست. در پایان نیز امتیاز شما بهمراه بیشترین امتیازی که کسب کرده اید به شما نشان داده میشود.

✔ لینک دانلود بازی Free the Network از استور – حجم ۴۱ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept