بازی تخته نرد Backgammon Pro برای ویندوز فون

بازی تخته نرد Backgammon Pro برای ویندوز فون

یکی از بازی هایی که اغلب ما با ان اشنا هستیم و اگر ان را نشناسیم نیز در اطراف مان حتما کسانی را دیده ایم که مشغول انجام این بازی بوده اند و اکنون قصد معرفی بازی تخته نرد Backgammon Pro+ برای ویندوز فون را داریم.

این بازی اولین بازی با عنوان پر دانلود ترین بازی تخته نرد Backgammon Pro است. بازی مسئله گرافیکی و پیچیده ای نیست و فقط با یک صفحه و مهره های سیاه و سفید و یا رنگ های دیگر روبه رو هستید. دو بازیکن در برابر هم قرار میگیرند و با تاس ریختن بازی شروع میشود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/503bd72e-6152-4e2b-84c9-3b7f055ef48e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه دارای دو نسخه پولی و رایگان است که تفاوت ان دو فقط در این است که نسخه رایگان دارای تبلیغات است. بازی دارای برد امتیاز جهانی است و گرافیک با رزولوشن بالا و زیبایی دارد. دارای قسمت اموزشی، اچیومنت های مختلف و حتی تاریخچه حرکات هر دو بازیکن است.

میتوانید تخته نرد Backgammon Pro برای ویندوز فون را دونفره و با دوستتان انجام دهید و یا اینکه مقابله کامپیوتر و تک نفره بازی کنید، دارای ۴ سطح مختلف سختی نیز هست که از اسان تا سخت میباشند. گزینه های مختلفی در تنظیمات بازی نیز وجود دارند که میتوانید انها را با توجه به درخواست خودتان تغییر دهید، مثلا صدای بازی را قطع و وصل کنید و یا اینکه انیمیشن بازی را سریعتر یا اهسته تر انجام دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4f368a5a-344c-44db-ad87-205f0b9be5e8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اگر ویندوز ۸ دارید نگران نباشید چون این بازی حتی بر روی ویندوز ۸ نیز قابل اجراست. نسخه پولی بازی با قیمت ۱٫۹۹$ است ولی نسخه رایگان ان نیز همانگونه که گفتیم وجود دارد و تنها تفاوت وجود تبلیغات در نسخه رایگان است. تبلیغات دلیل محکمی نیست که شما چنین مبلغی را پرداخت کنید تا نسخه پولی را بخرید ولی اگر از طرفداران پروپاقرص این بازی هستید و این بازی برای شما خیلی مهم است میتوانید با پرداخت این هزینه از نسخه Pro+ بازی لذت ببرید. لینک دانلود هر دو نسخه پولی و رایگان بازی در زیر قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept