آموزش کار با برنامه بیت تورنت شوت BitTorrent Shoot + ویدیو

برنامه BitTorrent Shoot انتقال فایل سریع بین دستگاه ها با QR برای ویندوز فون

برنامه BitTorrent Shoot همین چند روز پیش راهش را به استور ویندوز فون پیدا کرد و البته نه تنها ویندوز فون بلکه وارد همه سیستم عامل ها شد. وظیفه این برنامه در راستای همان اهداف انتقال فایل با سرعت بالا در بیت تورنت است.

برنامه “بیت تورنت شوت” انتقال فایل را بین دو گوشی که در کنار همدیگر هستند با سرعت خیلی بالا انجام میدهد. البته که این برنامه خیلی خوبی برای ویندوز فون است ولی متاسفانه پولی است و تنها انتقال سه فایل اول برایتان رایگان خواهد بود و برای ادامه استفاده از آن باید مبلغی پول را پرداخت کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/5d8b26a8-822c-4908-8893-b68019e8be1d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

نحوه استفاده از برنامه بیت تورنت شوت BitTorrent Shoot

  • برای اینکار خیلی ساده ابتدا کافیست برنامه را اجرا کنید
  • شخص ارسال کننده فایل گزینه send را انتخاب کند
  • سپس فایل های مورد نظر که میخواهید انتقال دهید را انتخاب کنید
  • و سپس شخص دوم یا بیشتر که میخواهند فایل ها را دریافت کنند برنامه را اجرا کرده و گزینه Recieve را بزنند
  • حال در گوشی شخص ارسال کننده یک عکس یا همان کد QR مشاهده میشود و در گوشی شخصی که میخواهد فایل ها را دریافت کند دوربین گوشی فعال شده است.
  • کافیست دوربین گوشی شخصی که فعال شده است را روی گوشی شخص ارسال کننده نگه دارید تا کد QR خوانده شود و دریافت فایل ها شروع گردد.

تمام شد و منتظر بمانید تا با بالاترین سرعت فایل ها به گوشیتان منتقل شوند. میتوانید ویدیو آن را نیز در زیر مشاهده کنید و آموزش را کامل متوجه شوید:

دانلود ویدیو

1 نظر
  1. سیف کاربر می گوید

    طبق معمول هم باید هر دو گوشی به یه مودم وای ای متصل باشن

    D:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept