مشکلات شناخته شده ی نسخه ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل

در حالیکه مایکروسافت نسخه ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل خود را عرضه کرد و در این نسخه پیشرفت های خوبی وجود دارد، همچنان این نسخه همچون دیگر نسخه های پیش نمایش دارای مشکلات خاص خودش است که مشکلاتی که شناخته شده و گفته شده توسط مایکروسافت هستند را در این مطلب قرار میدهیم.

شایان ذکر است که پیشنمایش ها همیشه مشکلات بسیار زیادی را دارا هستند و بسیاری از آنها هیچ راه حلی ندارند، پس اگر دنبال دردسر نیستید بگذارید نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شود و سپس آن را نصب کنید. حال در کنار مشکلات دیگر برخی کمبودها را مایکروسافت ذکر کرده که به آنها میپردازیم.

کمبود های نسخه ۱۰۵۱۲ پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل

  • hotspot موبایل در این نسخه کار نمیکند وبدین معناست که شما نمیتوانید اینترنت گوشیتان را با دیگر وسایل به اشتراک بگذارید.
  • برای تایید اکانت خود در این نسخه نمیتوانید از شماره تلفن حال چه بصورت تماس یا پیامکی استفاده کنید پس سعی کنید ایمیل دوم را به اکانت خودتان بدهید و در کارهایتان برای تایید از گزینه ارسال پیام یا تماس با شماره تلفن خود استفاه نکنید.
  • برخی گوشی ها ممکن است طول پردازش بسیار طولانی در طی آپدیت داشته باشند. پس نگران نباشید و گوشی خود را کنار بگذارید و صبر کنید تا این آپدیت انجام شود.
  • برنامه هایی که در پس زمینه موسیقی و صدا پخش میکنند همچون موزیک پلیر اصلی ویندوز وقتی آپدیتی را دریافت میکنند ناگهان از برنامه خارج میشوند. یکبار خاموش و روشن کردن گوشی مشکل را حل میکند.
  • برخی گوشی هایی که در صفحه اصلی خود تعداد خیلی زیادی کاشی قرار داده اند ممکن است با مشکل روبه رو شوند و عبارت Loading… را مشاهده کنند. این دستگاه ها یا باید خاموش و روشن کنند یا اینکه گوشی خود را به ویندوز فون ۸٫۱ بازگردانند.
  • برخی برنامه ها ممکن است با مشکل در آپدیت در استور ویندوز با ارور ۰x80073cf9 مواجه شوند. حذف و نصب دوباره برنامه مشکل را حل میکند.
  • برنامه Movies & TV در این نسخه کار نخواهد کرد.

منبع: مایکروسافت

Comments (0)
Add Comment