مشخصات بیشتری از پرچمداران مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و۹۵۰xl فاش شد

بر طبق شایعات مایکروسافت قرار است گوشی های پرچمدار خود یعنی Talkman و Cityman را به زودی عرضه کند. بیشتر مشخصات این گوشی ها تا کنون لو رفته است.انتظار می رود در نهایت با نام لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL معرفی شوند.

با توجه به گزارشات رسیده به دست ما، گوشی Talkman با بدنه پلی کربناتی و رنگ سفید و مشکی مات عرضه خواهد شد. سایر مشخصات آن شامل صفحه نمایش OLED با سایز ۵٫۲ اینج و رزولوشن WQHD یا ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰، پشتیبانی از Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پیور ویو ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی واید انگل می شود. علاوه بر این ها سایر امکانات این گوشی را پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض، USB-C و پشتیبانی از سیستم شارژ وایرلس Qi به همراه فلیپ کاور تشکیل می دهند.

برادر بزرگتر این گوشی، یعنی گوشی Cityman نیز در رنگ های سفید و مشکی مات و از جنس پلی کربنات عرضه خوهد شد. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی OLED با رزولوشن WQHD، پردازنده ی ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، قابلیت Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پیور ویو با فلش ال ای دی سه تایی، کلیدهای کناری آلمینیومی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض ۳۳۰۰ میلی آمپری، قابلیت شارژ وایرلس Qi و USB-C سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند.

گرچه مایکروسافت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که این دو پرچمدار چه زمانی معرفی و عرضه می شوند، انتظار می رود ما این دو پرچمدار که مدت هاست منتظرشان هستیم را بالاخره در نمایشگاه IFA امسال ببینیم.

Comments (0)
Add Comment