فروشگاه Store ویندوزفون ۸٫۱ هم اکنون مدل گوشی را در قسمت نظرات Review نشان می دهد

 

یکی دیگر از ویژگی های که ما میدانستیم قرار است برای ویندوزفون ۸٫۱ بیاید، اما تا چند هفته پیش کامل نشده بود: “نشان دادن نام و مدل گوشی ویندوزفون در قسمت نظرات فروشگاه Store ” است.

اگر شما هم به قسمت اعلام نظر یا Review در استور یا فروشگاه گوشی ویندوزفون خود بروید و یک نظر بگذارید نام شما، مدل گوشی و تاریخ قرار دادن نظر و نسخه نصب شده از برنامه بر روی گوشی شما را در کنار نظرتان نشان میدهد. خب این برای برخی تصمیم گیری ها مفید و مهم است بطور مثال وقتی یک کاربر برای یک بازی نظر دهد:”عالی بود با گرافیک روان بازی” خب مسلما این تفاوتی را ایجاد میکند اگر آن شخص لومیا ۵۲۰ یا لومیا ۱۵۲۰ داشته باشد. نه تنها این بلکه یک برنامه ساز میتواند مشاهده کند که به طور مثال اکثر کسانی که از برنامه اش گله کرده اند گوشی HTC 8x داشته اند و بسادگی متوجه میشود در اجرای برنامه برای این گوشی ها مشکلی هست که باید آن را برطرف کند.

ویژگی های دیگری که نمایش داده میشوند تاریخ نظر دادن شما و نسخه ای از برنامه که در حال استفاده از آن هستید نیز هستند که اینها هم به نوبه خود برای برخی کاربردی هستند، بطور مثال اگر کسی نظر داده باشد که:”برنامه خوبی نیست و پر از مشکل است” و این نظر برای نسخه ۱٫۲ باشد در حالیکه برنامه ساز نسخه ۲٫۰ را هم منتشر کرده باشد، خب آن نظر برای شما زیاد اهمیتی نخواهد داشت، آن را رها میکنید و برنامه را نصب میکنید.

بنابراین ویندوزفون ۸٫۱ قابلیت های ناشناخته ای هچون “قابلیت های کورتانا” را داراست، استور ویندوزفون با این پیشرفت ها به سمت استاندارد و جهانی شدن میرود و این اطلاعات و امکانات باعث هرچه قویتر شدن و کاربردی شدن استور می گردد.

Comments (0)
Add Comment