مایکروسافت دو گوشی ویندوزفونی BLU را مستقیما به خریداران می فروشد

شرکت BLU به تازگی حمایت خود را از ویندوزفون اعلام کرده است و قصد دارد در ماه آینده حداقل دو گوشی مبتنی بر این سیستم عامل را روانه بازار کند. اگرچه اینکه BLU و مایکروسافت قصد دارند گوشی ها را از طریق استور به فروش برسانند نباید غافلگیر کننده باشد.

یکی از این گوشی ها به نام Dash 5.0 دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰، پردازنده دوهسته ای با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم، پشتیبانی از دو سیم کارت و رنگ های متنوع است. گوشی دوم نیز دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی است که نشان می دهد یک مدل Dash 4.0 از شرکت BLU است. صفحه نمایش مدل Dash 4.0 رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ را داراست و از سایر امکانات این مدل می توان به ۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب، یک پردازنده دو هسته ای با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

گفته می شود که قیمت این گوشی ها برای مدل ۵ اینچی و ۴ اینچی به ترتیب ۱۹۹$ , ۹۹$ است. زمان ارائه هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که این گوشی ها به زودی روانه بازار شوند.

شرکت BLU در میامی، فلوریدا قرار دارد و تمرکز آن برای ورود به بازار تلفن های همراه در امریکای لاتین، حوزه کارائیب و امریکا است.

Comments (0)
Add Comment