چگونه نقطه قرمز در صفحه کلید ویندوز ۱۰ موبایل را به راست ببریم ؟

در کیبرد ویندوز ۱۰ موبایل یک نقطه قرمز رنگ caret stick وجود دارد که به شما اجازه میدهد تا نشانگر نوشتاری را به هر قسمتی خواستید ببرید و نوشتن را از آن قسمت ادامه دهید.(البته زمانیکه تم گوشی شما سفید باشد این نقطه ابی رنگ خواهد بود)

گاهی ما کلمه را جا می اندازیم و یا حرفی را اشتباه مینویسیم و میخواهیم آن را درست کنیم، برای اینکار لازم است نشانگر نوشتاری را به آنجایی که میخواهیم ببریم و سپس ویرایش را انجام دهیم، فقط کافیست انگشت خود را بر روی نقطه قرمز بگذاریم و به قسمتی که میخواهیم بکشیم و سپس از انجا ویرایش متن خود را انجام دهیم. این نقطه قرمز بصورت پیشفرض در میان کیبرد و پایین و سمت چپ هستند و حال اگر بخواهیم آن را در سمت راست بگذاریم چه؟

آموزش انتقال نقطه قرمز caret stick کیبرد ویندوز ۱۰ موبایل به سمت راست

  • به مسیر “Settings > Time & language > Keyboard تنظیمات > زمان و زبان > صفحه کلید” بروید
  • گزینه ” تنظیمات بیشتر صفحه کلید More keyboard settings”
  • حال گزینه Cursor controller را انتخاب کنید و گزینه چپ را به راست تغییر دهید و اگر میخواهید هم میتوانید کلا این گزینه را خاموش کنید.

خب اغلب افراد دست راست هستند و ترجیح میدهند این گزینه در سمت راست باشد. برخی نیز شاید با اینکه دست راست هستند چپ بودن این گزینه را ترجیح بدهند و برخی نیز چپ دست و میخواهند این گزینه دست چپ باشد. شما با توجه به راحت بودن خودتان براحتی میتوانید جای این قابلیت در کیبرد را تغییر دهید.

Comments (0)
Add Comment