activity tracker قدم شمار برای لومیا با اپدیت Motion Data امد

امروز عصر مایکروسافت برای برنامه Motion Data در گوشی های لومیا اپدیتی منتشر کرد. و اکنون قابلیت activity tracker قدم شمار برای لومیا با اپدیت Motion Data امد که این قسمت بر اساس تکنولوژی SensorCore فعالیت میکند.

جای همان جمله همیشگی رفع باگ و بهبود عملکرد اینبار میتوانید ویژگی خیلی جالبی را روی گوشی لومیا خود بصورت پیش فرض داشته باشید و از ان لذت ببرید. اپدیت به نسخه ۲٫۰ که اکنون در استور ویندوز فون قابل دانلود است ویژگی های جالب و کاربردی را اضافه کرده است که لیست تغییرات ان در زیر امده است.

ویژگی های نسخه ۲٫۰ برنامه Motion Data

  • طراحی دوباره رابط کاربری
  • دیدن فعالیت شما بصورت گرافیکی
  • دیدن مکان و مبدا شما بصورت گرافیکی
  • جمع اوری دقیق تر و بهتر داده ها
  • لیست برنامه هایی که میتوانند از قابلیت گزینه Motion Data استفاده کنند و به شما کمک کنند.

تغییر بزرگ این نسخه تغییر رابط کاربری است که هم ان را بهتر کرده و کار با ان را نیز بهتر و اسانتر کرده است و همچنین میتواند فعالیت و قدم های شما را تا ۲۴ ساعت گذشته گزارش دهد. همچنین قسمتی وجود دارد که بر روی نقشه نشان میدهد شما کجا بوده اید و به کجا رفته اید. در پایان نیز میتوانید برنامه های کاربردی در این زمینه که در استور هستند را ببینید.

نکته پایانی نیز اینکه فقط گوشی های لومیا ۶۳۰ – لومیا ۷۳۰ – لومیا ۸۳۰ – لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ این تکنولوژی SensorCore را دارند که در قسمت Motion Data استفاده میشود.

Comments (0)
Add Comment