مایکروسافت لومیا ۵۳۲ در دو مدل تک سیم و دوسیم معرفی شد

اکنون میتوانید به مایکروسافت لومیا ۵۳۲ و مایکروسافت لومیا دوسیم کارت خوشامد بگویید، اخرین گوشی های چهارهسته ای مایکروسافت با ارزان ترین قیمت که وارد بازار خواهند شد.

این گوشی با اخرین نسخه ویندوز فون ۸٫۱ و البته لومیا Denim بر روی خود وارد بازار میشود و از تمام ویژگی های این اپدیت ها برخوردار است. ولی مسئله ای که میتواند شما را از همه چیز متحیر تر کند اینست که این گوشی با پردازنده چهارهسته ای و البته رم ۱ گیگابایت است که باعث سرعت و روانی هر چه بیشتر گوشی میشود و میتوانید هر بازی که دوست دارید را بدون محدودیت روی ان نصب کنید.

دانلود ویدیو

این گوشی دوربین عقبی ۵ مگاپیکسلی دارد و همچنین از برنامه عکاسی جدید مایکروسافت یعنی lumia camera بهره مند است. این گوشی دوربین جلو نیز دارد پس از عکس های سلفی و برنامه اسکایپ بی بهره نخواهیدبود و صفحه نمایش گوشی نیز ۴ اینچ است.

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ از ۸ گیگابایت فضای داخلی بهره میبرد که علاوه بر ان از کارت حافظه SD نیز تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی میکند. این گوشی با رنگ های سبز روشن – نارنجی روشن و سفید و سیاه وارد بازار میشود. گوشی lumia 535 ابتدا به اروپا و سپس به دیگر کشور ها عرضه میشود. قیمت این لومیا در هر کشور متنوع است ولی قیمت حدودی ان ۹۳ دلار است.

Comments (0)
Add Comment