دانلود بازی هاکی با نام Hockey Droid HD برای ویندوزفون

بازی Hockey Droid HD با باقی بازی های هاکی کمی متفاوت است و البته سبک آن برای همه شناخته شده است. این بازی برخلاف بازی های هاکی دارای تیم هاکی و تعداد زیادی بازی کننده و یک زمین بزرگ نیست این بازی تنها به دو بازیکن و یک زمین کوچک اکتفا کرده است.

در این بازی شما با یک صفحه اندازه صفحه گوشی خود روبه رو هستید که در دوطرف آن دروازه های شما و حریفتان قرار دارد. دو مهره که در نقش بازیکنان بازی و در واقع در نقش شما و رقیب شما هستند. یک توپ نیز در وسط بازی وجود دارد. سبک بازی ساده است شما انگشت خود را بر روی صفحه و بر روی مهره خود نگه میدارید و با حرکت انگشت شما مهره نیز حرکت میکند، شما باید با ضربه زدن به توپ آن را وارد دروازه حریف کنید و او را شکست دهید. البته محوطه ای که شما میتوانید در آن حرکت کنید تنها نصف صفحه است و نصف دیگر آن برای رقیب شماست.

بازی قابلیت بازی دونفره با بات و یا کامپیوتر و همچنان با حریفی واقعی مثل دوستتان را نیز دارد که او نیز مهره دیگر میشود و با قرار دادن انگشت خود کنترل مهره دیگر را برعهده میگیرد و در مقابل شما به بازی میپردازد.

انجام بازی نیز بسیار ساده است با اجرای آن در مقابل شما یک صفحه برای انتخاب یک یا دونفره بازی کردن وجود دارد و سپس وارد صفحه بعدی و انتخاب سختی بازی میکنید، بعد از آن وارد بازی میشوید و با توضیحات بالا به بازی میپردازید و با گل زدن به رقیب خود پیروز میشوید. البته یک توضیح در بازی نیز وجود دارد که کامل بازی را توضیح میدهد.

برخی ویژگی های بازی:
– قابلی بازی به تنهایی (با کامپیوتر یا بات) و بازی با دوستتان
– دارای صداگذاری و لرزش
– حالت فیزیکی روان و واقعی بازی
–  گرافیک زیبا
– ۴ نوع سطح مختلف سختی

✔ لینک دانلود بازی هاکی با نام Hockey Droid HD از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۷ مگابایت

Comments (2)
Add Comment
  • َAliReza

    mamnon az sait khobeton
    khaste nabashin vaghean

    • علی اکبری

      خیلی ممنون علیرضا جان:)