تنظیمات حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون

گزینه حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون قسمتی دیگر از تنظیمات است هیچ گزینه خاصی جز خاموش و روشن ندارد و فقط توضیح میدهیم که این گزینه برای چیست؟ با ویندوز فون پرو همراه باشید.

برای رفتن به این گزینه کافیست به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات > حالت هواپیما
  • Setting > Flight Mode

نگاهی کلی نیز به این قسمت می اندازیم و سپس توضیحات:

توضیحات این قسمت در داخل همین گزینه داده شده است ولی توضیحات کامل نوشته میشوند. این گزینه علنا سیم کارت شما را غیرفعال میکند و گوشی شما مثل این میشود که هیچ سیم کارتی داخل ان نیست. همانطور که در گزینه دیده میشود: “این ویژگی، شبکه تلفن همراه – وای فای – رادیو FM – بلوتوث و اشتراک گذاری NFC را خاموش میکند. در حالت هواپیما، بصورت جداگانه ای میتوانید وای فای – رادیو FM و بلوتوث و NFC را روشن کنید.

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

Comments (6)
Add Comment
  • lida

    سلام…گوشی من ویندز فون اج تی سی هستش که ۸اس هست.خیلی اذیتم میکنه.یهو میره رو حالت هواپیما چند روزی در نمیاد و اصلا به دردم نمیخوره

    • علی اکبری

      سلام
      نرم افزار خاصی نصب کردین؟
      گوشیتونو سافت ریست کنید و اگه اطلاعاتش براتون مهم نیست هاردریست کنید

      • lida

        نحوه این کارو بلد نیستم لطفا راهنماییم کنید.اصلا برنامه نزدم تا به حال

        • علی اکبری

          یه جستجو بکنید تو کادر جستجو سایت پیدا میشه اموزشش هست

  • alireza

    سلام خسته باشید گوشیه من لومیا ۸۲۰ هست که به روز هم شده . در حالت flight mode ثابت مونده هیچ تغییری نمی کند سافت ریست دادم ولی بازم درست نشد . ممنون میشم راهنماییم کنید .

  • احمد کریمی

    با سلام
    گوشی من ۸۳۰ هست همین مشکل غیر فعال نشدن airplane رو دارم و با هیچ راهی حل نشد
    ممنون میشم کمکم کنید