اموزش خرید از استور ویندوزفون با گیفت کارت مایکروسافت

خرید گیفت کارت مایکروسافت و خرید نرم افزار از استور ویندوزفون یکی از کارهایی است که شاید برای ما سخت محسوب شود اما در این مطلب سادگی اینکار را برای شما توضیح میدهیم تا براحتی هر چه تمامتر اینکار را بتوانید انجام دهید.

خب از اوله اول که بخوام براتون توضیح بدم، باید ابتدا یک اکانت مایکروسافت داشته باشیم، بعد یک گیفت کارت ویندوزفون یا همون گیفت کارت مایکروسافت داشته باشیم، بعد گیفت کارت رو روی اکانت قرار بدیم و در پایان هر برنامه ای که میخواییم از استور بخریم. خب به ترتیب مراحلی که گفتم رو با هم طی میکنیم:

خرید از استور ویندوزفون

تمام مراحل بالا در سایت “ویندوزفون پرو” قبلا بصورت کامل توضیح داده شده اند. ولی اکنون روش ها کمی عوض شده است. پس اموزش های جدید و البته که همه اموزش ها را بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهیم. برای اموزش ساخت اکانت ویندوزفون و خرید گیفت کارت مایکروسافت بر روی همان لینک های بالا کلیک کنید تا وارد صفحه اموزش ساخت اکانت و خرید گیفت کارت بشوید.

برای ساخت اکانت عکس کاملی از گزینه هایی که باید پر کنید قرار داده شده است. برای خرید گیفت کارت نیز کافیست مقدار پولی که برابر هر گیفت کارت قرار داده شده را پرداخت کنید تا کد گیفت کارت تا حداکثر ۲۴ ساعت برای شما ارسال شود. اما دو مرحله اخر و روش های جدید این دومرحله که اسانتر از قبل نیز شده اند:

اموزش استفاده از گیفت کارت مایکروسافت و قرار دادن بر روی اکانت مایکروسافت

تمام فعالیت های زیر را با کامپیوتر انجام دهید نه با گوشی

۱٫ ابتدا وارد لینک روبه رو شوید: http://commerce.microsoft.com/

۲٫ سپس بدلایل امنیتی یک یا دوبار باید بر اساس ایمیل و یا شماره تلفنی که به مایکروسافت داده اید، اکانت خود را تایید کنید. بدین صورت که ایمیل را کامل مینویسید و یا چهار رقم اخر شماره تلفن را مینویسید، کدی برای شما ارسال میشود و کد را بر روی کادر مشخص شده وارد میکنید.

۳٫ در مرحله بعد وارد اکانت خود میشوید. گزینه Basic Info را انتخاب کنید و کشور اکانتتان را بر روی ایالات متحده US قرار دهید.

برای بزرگ شدن عکس ها و مشاهده عکس ها در اندازه کامل بر روی انها کلیک کنید.

دقت داشته باشید که از این مرحله به بعد از ای پی امریکا باید استفاده کنید.

۴٫ حال گزینه payment option را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Microsoft account کلیک کنید. حال خیلی ساده کد گیفت کارت خود را وارد کنید.

۵٫ و بعد گزینه Next را بزنید و تمام. حال به اندازه گیفت کارتی که خریداری کرده اید در اکانتتان پول موجود است.

اموزش خرید نرم افزار از استور ویندوزفون

کارهای زیر را با کامپیوتر انجام دهید:

۱٫ به استور ویندوزفون به ادرس رو به رو بروید: windowsphone.com

۲٫ نرم افزار پولی مورد نظر خود را انتخاب کنید

۳٫ گزینه Buy را انتخاب کنید.

۴٫ در صفه باز شده، تیک گزینه I Understand That This App… را بزنید و گزینه Buy را دوباره انتخاب کنید.

۵٫ نرم افزار شما خریداری شده و به نام شما زده میشود و با صفحه روبه رو مواجه میشوید:

۶٫ حال کافیست با گوشی وارد استور شوید و برنامه مورد نظر را براحتی دانلود کنید.

Comments (218)
Add Comment