گوشی پرچمدار ویندوز ۱۰ با صفحه نمایش ۲K با RAM 4GB توسط Elephone عرضه خواهد کرد

گوشی پرچمدار ویندوز 10 با صفحه نمایش 2K با RAM 4GB توسط Elephone عرضه خواهد کرد

یکی از شرکت های چینی بر روی یک دستگاه گوشی هوشمند کار میکند که ویژگی ها ان کاملا رویایی و فوق العاده است. شرکت چینی Elephone در حال کار بر روی یک گوشی با مشخصات صفحه نمایش QuadHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و حافظه RAM 4 گیگابایت با دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسل است.

صبر کنید، ویژگی های خارق العاده این گوشی اینجا تمام نمیشود، این گوشی پرچمدار با پردازنده اینتل Intel خواهد بود و اسکنر اثر انگشت نیز دارد و در نهایت این گوشی ویندوز ۱۰ را نیز بر روی خود خواهد داشت. البته مدلی هم از دقیقا همین گوشی با اندروید ۵٫۰ رونمایی شد.

میتوانید عکس این گوشی را در عکس تبلیغاتی زیر مشاهده کنید:

گوشی پرچمدار ویندوز 10 با صفحه نمایش 2K با RAM 4GB توسط Elephone عرضه خواهد کرد

Elephone یک شرکت بی نام و نشان نیست. این شرکت با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل چیزی حدود ۸ سال در حال ساخت گوشی های هوشمند است و کاربران مختلفی در اروپا و سایر کشور های جهان دارد.

اینکه این گوشی عرضه شود هنوز هیچ خبر رسمی ندارد و این قضیه را فقط بعنوان یک خبر میتوان در نظر گرفت از طرفی هم نمیتوان ان را شایعه خواند. زیرا نه تنها عکس این گوشی کاملا واقعی است و هیچ کانسپت تخیلی نیست بلکه خوب است بدانید پرچمدار کنونی این شرکت یک گوشی با عنوان p7000 با رم ۳ گیگابایت و ۵٫۵ اینچ  با دوربین ۱۶ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۱۰۸۰ است و عرضه گوشی که خبر ان لو رفته است خارج از واقعیت و تخیلی هم نیست.

منبع: GizChina

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept