در ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت اول حتی زمانیکه گوشی قفل است از کورتانا استفاده کنید

در ویندوزفون 8.1 اپدیت اول حتی زمانیکه گوشی قفل است از کورتانا استفاده کنید

هم اکنون میتوانید از کورتانا استفاده کنید، حتی اگر صفحه گوشی شما قفل باشد. اما این به شرطی است که اخرین نسخه سیستم عامل را نصب کرده باشید. ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت اول پر از ویژگی های جدید بود. پوشه بندی زنده Live Folders یکی از ویژگی هایی بود که در اولین نگاه متوجه ان میشدیم. اما ویژگی هایی همچون تکرار زنگ الارم جزو ویژگی هاییست که هنوز هم در حال کشف شد هستند. استفاده از کورتانا زمانیکه گوشی شما قفل است از ویژگی های کوچک دیگری است که کشف شده است.

استفاده از کورتانا زمانیکه که گوشی در حالت قفل است قبل از اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ فقط برای کنترل موزیک و پاسخ دادن به زنگ ها جوابگو بود. ولی بعد از اپدیت اول شما میتوانید از کورتانا استفاده کنید و هر سوالی را بپرسید و جواب بگیرید.

ایا نگران این هستید که دیگران که اطراف شما هستند بتوانند از این ویژگی سواستفاده کنند؟ با سوایپ کردن ساده نتایج جواب های کورتانا دیگر نشان داده نمیشوند و باید گوشی قفلش باز شود تا نتایج نشان داده شوند.

این یکی هم یکی دیگر از ویژگی های کوچک و جالب کورتانا و البته اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ بود که البته کاربردی نیز هست. شما چه ویژگی دیگری پیدا کرده اید؟ به ما بگویید تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept