گالری عکس از برنامه جدید Xbox ویندوز ۱۰ برای گوشی

گالری عکس از برنامه جدید Xbox ویندوز 10 برای گوشی

با اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل تعدادی برنامه ها هستند که برای اولین باز بر روی این سیستم عامل با طرحی جدید و متفاوت امده اند. یکی از انها برنامه جدید Xbox ویندوز ۱۰ برای گوشی است که قابلیت universal را نیز دارد و تصمیم بر این است که جایگزین برنامه Smartglass کنونی شود.

همچون خیلی از برنامه های دیگر ویندوز که در حال universal شدن هستند این برنامه نیز اینگونه شد. و طبق سنت universal خیلی از ویژگی ها با نسخه کامپیوتر ویندوز یکی میشوند و اینجا میتوانید شباهت خیلی زیادی را بین نسخه ایکس باکس گوشی و کامپیوتر مشاهده کنید و شاید تفاوت فقط در یک چیز باشد: کوچکتر

Xbox One Store اکنون در دسترس نیست و نمیتوانید به ویدیو های بازی هایتان دسترسی داشته باشید. هر چند مایکروسافت گفته بزودی دسترسی به ان نیز اضافه خواهد شد. برای امتحان کردن ان شما باید ان را از استور جدید Beta دانلود کنید.

خب بیایید نگاهی نزدیکتر به این نسخه بیاندازیم و گالری عکس از برنامه جدید Xbox ویندوز ۱۰ برای گوشی را با هم ببینیم:(برای بزرگتر شدن عکس ها روی ان کلیک کنید)

گالری عکس از برنامه جدید Xbox ویندوز 10 برای گوشی گالری عکس از برنامه جدید Xbox ویندوز 10 برای گوشی

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept