کورتانا بهمراه قابلیت Dot View case در گوشی HTC One ویندوزفونی

کورتانا بهمراه قابلیت Dot View case در گوشی HTC One ویندوزفونی

قاب گوشی یکی از موارد جانبی است که اغلب کاربران برای گوشی خود ان را خریداری میکنند. اما Dot View case برای HTC One ویندوزی فقط یک قاب عادی نیست. این قاب اطلاعاتی همچون زمان، دما و اطلاعات اب و هوایی و غیره را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد. این قاب خاص Dot View نامیده شده چون روی ان سوراخ سوراخ هایی قرار دارد و حالت مش مانندی به خود گرفته که اطلاعات در حالت پیکسلی از بین این سوراخ ها نمایش داده میشوند.

در گوشی جدید ویندوزفونی، مایکروسافت و اچ تی سی قابلیت منحصر بفردی را بر روی این گوشی قرار داده اند: کورتانا Cortana . اگر چه تقریبا همه گوشی های ویندوزفونی دارای چنین قابلیتی هستند و فعال کردن ان همچنان که در سایت توضیح داده شده کار ساده ایست. اما داشتن کورتانا بر روی قاب Dot View case یک ویژگی منحصر بفرد است که برای اجرا کردن ان کافیست انگشت خود را از روی قاب، از بالا به پایین بکشید تا کورتانا در اختیار شما قرار بگیرد.

کورتانا بهمراه قابلیت Dot View case انیمیشن های متفاوتی را داراست. از زیر قاب دارای دایره های بزرگتری است تا از زیر سوراخ ها دیده شود و همچنین هر سوالی که از او بپرسید به شما جواب میدهد و همچنان زنده و فعال میماند تا زمانی که شما قاب گشوی را باز کنید و یا اینکه دکمه پاور را فشار دهید.

این یک قابلیت منحصر بفرد است که فقط شما میتوانید ان را بر روی گوشی اچ تی سی وان ویندوزی مشاهده کنید. البته درست است که این قابلیت بر روی تمام قاب های این گوشی نیست ولی خب میتوانید این قاب خاص را خریداری کنید و از ان لذت ببرید. ایا نظرتان راجع به قاب dot view جذب شد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept