کورتانا از نوع چینی و قابلیت پیدا کردن مکان Location شما توسط کورتانا

کورتانا از نوع چینی و قابلیت پیدا کردن مکان Location شما توسط کورتانا

همانطور که میدانیم کورتانا بصورت رسمی برای امریکا و ایالات متحده منتشر شده بود و در دیگر کشورها امکان استفاده ان وجود ندارد. اما برای استفاده و فعال کردن کورتانا Cortana شما میتوانید چندین مرحله ساده را بروید و از دستیار صوتی سرگرم کننده و کاربردی ویندوزفون لذت ببرید. این دستیار صوتی اکنون به کشور UK و چین نیز راه پیدا کرد. در چین نام خود را عوض کرد! کورتانا از نوع چینی شد و نامی بعنوان Xiao Na را برای خود انتخاب کرد. این تغییر صرفا در نام صورت نگرفت و شکل دایره ای نیز به یک صورت با دوچشم تبدیل شده است که در عکس بالا میتوانید مشاهده کنید.

کورتانا بهمین بسنده نکرد و به کشور هایی همچون هند و استرالیا و کانادا نیز سفر کرد. جالب اینجاست که برای منطقه ای همچون UK و چین در نسخه بتا است در حالیکه در هند و کانادا و استرالیا با عنوان alpha منتشر شده است.

برخی اپدیت ها نیز خواهند امد و همانطور که قبلا گفته شد اپدیت شدن کورتانا هیچ نیازی به دانلود و دریافت ندارد بلکه بدلیل ساختار HTML اپدیت بصورت سروری خواهد بود و هیچگونه حجمی از شما کم نمیشود. اما تغییراتی که اضافه میشوند شامل: تکرار کردن الارم ها و زنگ هشدارها – شخصی تر شدن کورتانا – همگام شدن کورتانا با ماشین ها و خودروها و…

ویژگی جالبی نیز اضافه شده است. شما میتوانید از کورتانا در مورد اینکه شما کجا هستید سوال کنید و او مکان شما را به شما جواب دهد. بطور مثال میتوانید بپرسید: ” Where am I? ” یا سوالاتی شبیه این. و پاسخ شما را بدهد.

کورتانا از نوع چینی و قابلیت پیدا کردن مکان Location شما توسط کورتانا (2)

اپدیت های مختصر دیگری همچون نشان دادن پروازهای یک فرودگاه، که قبلا پروازهای همان روز را فقط نشان میداد. سوال جالب دیگری که از کورتانا پیدا کرده اند اینست که میتوانید در مورد سن بیل گیتس از او سوال بپرسید و جوابش را ببینید. سوال خود را اینگونه بپرسید: “How old is Bill Gates?”

شما مطلب جدیدی راجع به کورتانا پیدا کرده اید؟ به ما بگویید. نظرتان درباره کورتانا چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept