پوشش کامل اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan و ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت GDR1

دو اپدیت لومیا ساین و ویندوزفون ۸٫۱ GDR1 اپدیت هایی هستند که برای ویندوزفون در حال منتشر شدن هستند و خبر های زیادی در این باره در حال منتشر شدن هستند و اتفاقات جدیدی در این باره منتشر میشوند. اپدیت ها هر از گاهی برای یکی از گوشی ها یا یک کشور و یا برای عده ی خاصی منتشر میشود که اخبار ان سریعا در سایت قرار میگیرد.

اکنون برای جداسازی این اخبار از باقی اپدیت ها دوقسمت جداگانه به قسمت بالای سایت اضافه شده است که پوشش کامل اپدیت ها را انجام میدهند و میتوانید ان را در عکس زیر نیز مشاهده کنید:

پوشش کامل لومیا ساین Lumia Cyan و ویندوزفون 8.1 GDR1

هر چه درباره ویندزوفون ۸٫۱ اپدیت GDR1 لازم است بدانید

اپدیت GDR1 اولین اپدیت ویندوزفون ۸٫۱ است که در حال منتشر شدن است و اخبار جدیدی درباره قابلیت های این اپدیت و اخبار منتشر شدن ان را به گوش میرسد. در این قسمت تمامی مطالب و پست هایی که درباره اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ منتشر میشوند نیز در این قسمت قرار میگیرند و دیگر لازم نیست بین تمامی مطالب بدنبال اخبار اپدیت بگردید، فقط کافیست این قسمت را مشاهده کنید تا جدیدترین اخبار اختصاصی اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را مشاهده کنید.

پوشش کامل اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan

در این قسمت تمام اطلاعاتی که شما راجع به این اپدیت احتیاج دارید در یک مطلب قرار داده شده اند. توضیح در مورد اپدیت ساین – نحوه دریافت اپدیت ساین – ویژگی های اضافه شده در این اپدیت و اپدیت های منتشر شده و… را در این مطلب بصورت کامل قرار دادیم. میتوانید براحتی هر چه در مورد این اپدیت احتیاج دارید را براحتی بدست بیاورید. در ان مطلب تمام اپدیت هایی که برای لومیا ها از جمله لومیا ۱۵۲۰ – لومیا ۱۰۲۰ – لومیا ۵۲۰ – لومیا ۹۲۵ و… منتشر میشود را ذکر کرده ایم و تمام کشور هایی که اپدیت امده اند را نوشتیم. مطلب همیشه و هر لحظه بروز میماند، در صورت انتشار هر خبر جدیدی درباره این اپدیت مطلب کامل بروز میشود.

اگر نتوانستید برخی اخبار را دنبال کنید هیچ اشکالی ندارد، با خواندن این قسمت تمامی اطلاعات لازم درباره این مطلب را میبینید. پس برای اطلاع از انتشار اپدیت ساین میتوانید این قسمت را دنبال کنید.

با قرار دادن این قسمت ها دو گزینه اختصاصی اضافه میشوند که میتوانید اخبار اختصاصی درباره این اخبار را ببینید و بروز باشید.

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept