ویندوز ۱۰ برای گوشی های ویندوزفونی تا سال ۲۰۱۵ نخواهد امد

ویندوز 10 برای گوشی ها تا سال 2015 نخواهد امد

جو بلفیوره تایید کرد که ویندوز ۱۰ که برای دستگاه های ARM همچون Surface RT و Surface 2 و دستگاه های تلفن ویندوزفونی نیز منتشر میشود اما تا مدتی این اتفاق نمی افتد.

سوالی که یکی از طرفداران هیجان زده از ویندوز ۱۰ پرسیده بود در مورد این نسخه ویندوز برای تلفن های ویندوزفونی و جو بلفیوره اینگونه جواب داده بود که ” این نسخه تا سال ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد”. در جواب بقیه طرفدارا که سوالات مشابهی پرسیده بودند نیز جواب داد که ” هدف بیرون دادن زود این نسخه برای کامپیوتر گرفتن عکس العمل کاربران بود.”

چند هفته پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه نسخه بعدی ویندوز چیزی حدود ماه های ژانویه یا فوریه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. و جو بلفیوره تقریبا حرفهای او را با جواب هایش تایید کرد.

مایکروسافت این خبر را تایید کرد که ویندوز ۱۰ اپدیت بزرگ بعدی نسخه ویندوزفون خواهد بود اما جزئیات بیشتری را از این خبر منتشر نکرد، حداقل در منبع رسمی خودش در مورد سیستم عامل دستگاه های تلفن هوشمند چیزی نگفته است.

منبع: Joe Belfiore در Twitter

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept