ویدیو ویندوز ۱۰ برای گوشی نسخه ۱۲۵۳۴ و کار با مرورگر Spartan و…

ویدیو ویندوز 10 برای گوشی نسخه 12534 و کار با مرورگر Spartan و...

تیم مایکروسافت هر روز در حال کار و کامل کردن نسخه ویندوز ۱۰ برای گوشی است. و پروژه Insider برای اینست که نسخه های اولیه و پیش نمایش را ما بر روی گوشی خود تست کنیم و اشکالات ان را به مایکروسافت بگوییم که البته برخی طرفداران و مشتاقان ان را برای داشتن نسخه جدید نصب میکنند.

اکنون در یک سایت چینی ویدیو ویندوز ۱۰ برای گوشی نسخه ۱۲۵۳۴ و کار با مرورگر Spartan و سرویس ایمیل جدید Outlook و همچنین شماره گیر گوشی منتشر شد. این ویدیو کیفیت خیلی بالایی ندارد اما بخوبی همه چیز در ان پیداست. البته چون زبان گوینده و همچنین گوشی چینی است باید بیشتر دقت کرد.

در این ویدیو ابتدا وارد لیست مخاطبین یا همان Cantact گوشی میشود و ان را نشان میدهد که چون زبان گوشی چینی است دقیق نمیتوان گفت چه گزینه هایی اضافه شده است ولی مشخصا تغییراتی کرده بود. سپس به سراغ پیام رسانی گوشی یا Messaging ان میرود و خیلی راحت میتوان عکس کاربران که بصورت گرد و دایره ای قرار داده شده است را مشاهده کرد و تغییرات جزئی و پایه دیگر.

دانلود ویدیو

بعد از ان میتوانید شماره گیر جدید ویندوز ۱۰ را ببینید که ساده تر و زیباتر شده است. سپس به سراغ کار با Outlook و مرورگر اسپارتان Spartan میرود که بخش اعظم ویدیو است. در این قسمت ابتدا کار با بخش جدید سرویس ایمیل و قابلیت های جالب ان را نشان میدهد و سپس به سراغ مرورگر ویندوز ۱۰ و تنظیمات ان میرود و قابلیت های ان را معرفی میکند که ما نیز قبلا در سایت انها را معرفی کردیم.

در نسخه بعدی ویندوز فون یعنی ویندوز ۱۰ برای گوشی شما تغییرات بسیار بزرگ و اساسی را خواهید دید و مایکروسافت میخواهد تحولی را در سیستم عامل خود قرار دهد. نظر شما در مورد ویندوز ۱۰ چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept