ویدیو نسخه ۱۰۰۸۰ پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی بر روی لومیا ۸۳۰

نسخه 10080 پیش نمایش ویندوز 10 موبایل

جدیدترین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی با نسخه ۱۰۰۸۰ عرضه ش که اخبار ان در سایت قرار گرفت. در این نسخه علاوه بر گوشی های قبلی اکنون گوشی های لومیا ۶۴۰ – لومیا ۶۴۰ XL – لومیا ۹۳۰ – لومیا Icon و HTC One M8 نیز میتوانند ان را نصب کنند. همانطور که میدانید این هم یک نسخه پیش نمایش است و ممکن است با هر مشکلی و نقصی روبه رو شوید و شما را دلسرد کند. ما توصیه نمیکنیم که این نسخه را بر روی گوشی اصلی خود نصب کنید. میخواهید ویدیو نسخه ۱۰۰۸۰ پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی بر روی لومیا ۸۳۰ را مشاهده کنید؟

دانلود ویدیو

در این نسخه ما استور جدید ویندوز را داریم که فعلا محدود است و نسخه کامل نیست ولی میتواند برنامه ها را نصب کنید و بین انها جستجو کنید و البته که برنامه های جدید ویندوز مثل برنامه های جدید Office و Xbox و Store در ویندوز ۱۰ نسخه ۱۰۰۸۰ را دانلود و نصب کنید.

اگر پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی به نسخه ۱۰۰۸۰ را نصب کردید دقت کنید که باید برنامه های افیس از جمله Word, Excel, PowerPoint و OneNote را همانگونه که گفته شد و لینک انها نیز قرار داده شد، دانلود و نصب کنید و بصورت پیشفرض فعلا بر روی سیستم قرار ندارند.

برنامه های ایکس باکس – ویدیو پلیر و موزیک پلیر و حتی مرورگر را نیز اینجا داریم. برنامه هایی که طراحی و سبک جدید خود را گرفته اند. ایا شما از طراحی اخرین نسخه پیش نمایش راضی هستید؟ نظرتان در اینباره چیست؟

1 نظر
  1. farhad کاربر می گوید

    سلام خسته نباشید من گوشیم به ویندوز ۱۰ ابدیت کردم بیلد ۱۰۰۸۰ اما فقط تو لودینگ صفحه استارت نمیاد ولی میتونم برم تو سیتینگ
    گوسیم لومیا ۶۲۵
    گوشی ریستارت و خاموش روشن کردم ولی صحفه استارت فقط تو لودینگه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept