ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۸۳۰

ویدیو انباکس نوکیا لومیا 830

لومیا ۸۳۰ را میتوان یک پرچمدار ارزن قیمت خواند! زیرا که این گوشی اغلب ویژگی های یک پرچمدار را داراست ولی خب با قیمتی کمتر. یک گوشی زیبا با صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین ۱۰ مگاپیکسل که در پشت قرار دارد. این گوشی در ظاهر اغلب ویژگی های گوشی های رده بالا را داراست.

اما خب بنظر شخصی من این گوشی همچنین پرچمداری هم نیست، پردازنده این گوشی را کوالکوم اسنپ دراگون ۴۰۰ با قدرت ۱٫۲ گیگاهرتز تشکیل میدهد که واقعا این پردازنده برای گوشی های میان رده است. و قیمت ان در بازار ایران بسیار بالاست بطوریکه من پیشنهاد میکنم اگر مشکل مالی ندارید حتما کمی پولتان را بیشتر کنید و لومیا ۹۳۰ را بخرید که بسیار از این گوشی برتر میباشد.

و اما خب، لومیا ۸۳۰ هم در کنار میان رده بودنش ویژگی های بزرگی دارد که از میان انها نمیتوان گذشت، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی این گوشی خیلی خوب است و همچنین این گوشی اکثر ویژگی های نرم افزار لومیا ها را داراست و از یک پرچمدار در این زمینه چیزی کم ندارد. حال اگر مشخصات لومیا ۸۳۰ را دیده اید و قصد خرید ان را دارید، بیایید با هم ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۸۳۰ را ببینیم تا بیشتر با این گوشی اشنا شویم:

دانلود ویدیو

ظاهر گوشی واقعا زیباست و شاید این گوشی را بتوان برادر دوقولو لومیا ۹۳۰ دانست چون اگر پشت گوشی را در نظر نگیریم سخت میتوان تفاوت ظاهر دو گوشی را تشخیص داد. همچنین بنظر شاید بتوان گفت این اولین گوشی میان رده لومیا است که اطراف ان کامل از فلز است و علاوه بر کارکرد بیشتر، جلوه زیبایی را به گوشی میدهد. قابلیت شارژ وایرلس نیز جزو دیگر مزایای خوب این گوشی است. اگر قصد خرید ان را دارید میتوانید بررسی لومیا ۸۳۰ را نیز در سایت مشاهده کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. نظر شما چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept