ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۱۵۲۰

ویدیو انباکس نوکیا لومیا 1520

لومیا ۱۵۲۰ یک گوشی است که یک سال بیشتر از تولید ان میگذرد اما هنوز هم در رقابت با گوشی های پرچمدار روز دنیا در موارد مهم کم نمی اورد که هیچ حتی در برخی موارد هنوز نیز برتر است و حرفی برای گفتن توسط دیگر گوشی های نمی گذارد.

گوشی ۶ اینچی که نوعی فبلت محسوب میشود و با صفحه نمایش عالی خودش بهترین تجربه از کار با گوشی چه در بازی های سنگین و مختلف و چه در مطالعه و یا کار با اینترنت و… را به شما میدهد. رم ۲ گیگابایت، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و قابلیت های Gorilla Glass و ClearBlack صفحه نمایش ان و پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ ان را یک گوشی کامل میسازد. قصد خرید ان را دارید؟ خب پس بیایید ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۱۵۲۰ را با هم ببینیم:

دانلود ویدیو

در بحث طراحی اگر با اندازه بزرگ گوشی مشکلی ندارید، یک گوشی خیلی زیبا خواهید داشت که رنگبندی زیبایی نیز دارد. رنگ زرد ان در ویدیو مشاهده میشود که هندزفیری ان نیز همرنگ گوشی است و ظاهری زیبا دارد. لومیا ۱۵۲۰ با گرفتن اخرین اپدیت لومیا Denim و پیشرفت های عالی در عکاسی، صفحه نمایش بسیار زیبا و HD که تجربه خیلی عالی از کار با گوشی را به شما میدهد؛ بهترین انتخاب برای کسانی است که میخواهند یک گوشی پرچمدار و عالی داشته باشند.

2 نظرات
  1. مهدی کاربر می گوید

    می خوام اینو بخرم، بی زحمت می شه بگید حد اقل تا چه سالی اپدیت می شه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      حداقل یک تا دو سال دیگه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept