نگاهی بر نسخه بعدی Opera Mini برای ویندوز فون

نگاهی بر نسخه بعدی Opera Mini برای ویندوز فون

در کنفرانس WMC فقط مایکروسافت نبود که در مورد ویندوز فون خبر داد، Opera نیز در مورد نسخه بعدی نرم افزار مرورگر اینترنت Opera برای ویندوز فون خبر داد که فعلا اماده نشده ولی میتوانیم با دیدن ویدیوی نگاهی بر نسخه بعدی Opera Mini برای ویندوز فون، کار با این مرورگر و ویژگی های ان که قرار است در نسخه بعدی اضافه شوند را بهتر بشناسیم.

دانلود ویدیو

طراحی برنامه اپرا برای نسخه بعدی بنظر خیلی متفاوت بنظر میرسد و بنحوی همچون دیگر برنامه های رسمی و اصلی ویندوز فونی است. گزینه speed dial به صفحه اصلی فرستاده شده و بنابراین سریعتر میتوانید به سایت های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید. وقتی میخواهید بین زبانه های مختلف صفحات وب جابه جایی کنید یک عکس بندانگشتی از محتوای ان به شما نمایش داده میشود. این قسمت نیز خوب و جالب است و بهمراه قسمت های دیگر باعث میشود شما حجم دیتا خوبی را ذخیره کنید. ویژگی های جالبی را نیز در سایت اصلی اپرا معرفی شده اند.

ما میدانیم که مرورگر Opera Mini برای ویندوز فون کاربران خاص خودش را دارد و این ویدیو نیز فقط پیش نمایشی از برخی ویژگی هاییست که در اینده می ایند. پس برای اشنا تر شدن با تغییرات برنامه میتوانید با نسخه ازمایشی برنامه بیشتر کار کنید.

منبع: سایت اپرا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept