نوکیا لومیا ۹۳۰ ساخته شده از طلا ۲۴ عیار

نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار

اخبار زیادی در مورد انتشار گوشی لومیا ۹۳۰ طلایی و البته لومیا ۸۳۰ طلایی منتشر کرده بودیم که میتوانید انها را مشاهده کنید اما اگر رنگ طلایی برای گوشی شما کافی نیست، اکنون میتوانید یک گوشی داشته باشید که بدنه ان کاملا با طلا ساخته شده باشد و البته که لومیا ۹۳۰ ساخته شده از طلا ۲۴ عیار را در دستان خود داشته باشید.

البته این قضیه را هم باید بدانید که فقط ۹۹ نسخه از این گوشی ساخته شده است و تعداد ان بسیار محدود است. در دوطرف گوشی نیز توضیحات کوتاهی نوشته شده که عبارتند از: “Limited Edition” بمعنی “نسخه محدود” و عبارت “۲۴K Gold Plated Nokia Lumia 930” که بمعنی “نوکیا لومیا ساخته شده از طلا ۲۴ عیار” است که برای این است که کسی ان را با رنگ طلایی این گوشی که اخیرا منتشر شد اشتباه نگیرد. عکس های زیر میتواند منظور گوشی ساخته شده از طلا را به شما نشان دهد تا شما هم ان را با گوشی رنگ طلا که فقط حاشیه ان طلاست اشتباه نگیرید!

نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار
داخل گوشی نیز اط طلاست و فقط ظاهر گوشی رنگ طلا ندارد
نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار
یک گوشی عادی لومیا ۹۳۰ که داخل ان نیز از پلی کربنات است و از طلا خبری نیست

نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار نوکیا لومیا 930 ساخته شده از طلا 24 عیار

این لومیا ۹۳۰ ساخته شده از طلا ۲۴ عیار قیمتی معادل ۸۴۰ دلار دارد و اگر بخواهیم با قیمت دلار همین امروز ۲۴ دی حساب کنیم بدون هیچ مالیات و… قیمت خام این گوشی چیزی حدود ۲ میلیون و نهصد تومان است. جالب است که بدلیل گرانی های بی دلیل کشورمان، ما در ایران گوشی ساده این مدل را همین قیمت میخریم!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept