نوروز ۱۳۹۴ بر تمام کاربران ویندوز فون مبارک باد

لومیا-820-ویندوزفون-پرو بسم الله الرحمن الرحیم شروع ویندوزفون

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز ویندوز فونی

سال نو شد و بیش از یک سال است که در کنار شما عزیزان هستیم، سال هایی پر از شادی و غم در برابر کاربران ویندوز فون بوده و انتظار های طولانی که همه با انها اشنا هستیم. با تبریک سال جدید ۱۳۹۴ خدمت تمام کاربران امید است بهترین خبر ها را در پیش داشته باشیم.

امیدواریم با ویندوز ۱۰ و البته پرچمداری که قرار است در نیم سال ۲۰۱۵ عرضه کند بهترین خبر ها را بشنویم و بیشترین پیشرفت ها را ویندوز فون که همان ویندوز شده است داشته باشیم.

در این سایت نیز قرار بود اتفاقات بزرگی روی دهد که با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و تمام وبنویسان با انها اشنا هستند با توقف روبه رو شدند. سختی های زیادی در برابر من بوده و حتی گاهی تصمیم به پاک کردن کل سایت و تعطیل کردن ان گرفته بودم ولی خب ایستادم و به ارامی پیشرفت های خوبی را هر روزه داشته ام و در سال اینده نیز برنامه های خوبی دارم که اگر خدا بخواهد پیشرفت های خوبی خواهند بود.

بهرحال با تمام خوبی ها و بدی ها در کنار شما و با شما بوده ایم و تا جایی که خدا بخواهد نیز میمانم. از صمیم قلب منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم تا این سایت را هر چه بهتر و بزرگتر کنیم. در نظرات این قسمت نظرات خود را در مورد گذشته و حال و اینده سایت بیان کنید و با حرف های خودتان به ما دلگرمی بدهید.

با تشکر

3 نظرات
  1. محمدامین کاربر می گوید

    سلام
    من هم سال نو رو به شما و همکارانتون تبریک میگم و از زحمات شما واقعا سپاسگزارم.
    به سایت های زیادی برای خوندن مطالب ویندوز فون سر زدم ولی تنها سایتی که با نثر روان و بروز من رو جذب کرد وبسایت شما بود. سادگی قالب سایت و همینطور لود سریع اون بسیار مناسب و خوب بود. مطالب هم کاملا بروز و عالی نوشته میشن.
    امدیوارم در سال جدید بهترین ها نصیبتون بشه و قدرتمند تر از سال ۹۳ به کارتون ادامه بدید.
    U R the best of bests

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خیلی ممنون

  2. ایمان کاربر می گوید

    با سلام

    با سپاس فراوان از شما برای شناساندن ویندوز فون به جامعه .به امید سالی پر شکوه برای شما و سایت ویندوز ارنا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept