نرم افزار های رایگان شده ویندوزفون در مدت محدود – تاریخ ۶٫۵٫۱۳۹۳

همانگونه در مطالب قبلی نرم افزار های رایگان شده ویندوزفون را برای شما عزیزان قرار میدادیم، اکنون نیز در این پست در تاریخ ششم تیر نرم افزار های رایگان شده ای که مفید بنظر میرسند را برای شما معرفی میکنیم تا بتوانید در این مدت محدود که رایگان شده اند از انها استفاده کنید.

برای انکه بتوانید این تایپیک که نرم افزارهای رایگان شده در ان قرار میگیرند را دنبال کنید میتوانید به این تایپیک مراجعه کنید: “ تایپیک برنامه و بازی های رایگان شده ویندوزفون و یا اینکه در اسلایدر سمت راست سایت به تایپیک مربوطه وارد شوید.

و اما برنامه ها و بازی های این مطلب: ( برای دانلود هر کدام کافیست بر روی نام یا عکس ان کلیک کنید.)

Music Player

Music Player
یک برنامه موزیک پلیر زیبا که فکر کنم همه بدنبال یک پلیر موسیقی متفاوت نسبت به ایکس باکس موزیک هستیم. پس این یکی را هم تا رایگان هست امتحان کنید.

 

Status Tiles

Status Tiles
این برنامه کاربردی شامل تعداد زیادی از کاشی های برنامه های سیستمی است که میتوانید انها را به صفحه اصلی خود پین کنید و دسترسی سریعتری به برنامه مورد نظر خودتون داشته باشید. برنامه شامل ۸ کاشی برای تنظیمات مختلف است که شامل : Flight Mode- WiFi- Bluetooth- Location- Data Connection- Screen Rotation- Battery Saver- Live battery level- Flashlight- Music Stop میباشد.

MonsterUp Candy Run

MonsterUp Candy Run
یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک دوندگی که شما در یک دنیای سه بعدی با انتخاب از بین غول های مختلف باید به بازی بپردازید.

Way of Dodo

Way of Dodo
یک بازی ماجرایی که در ان شما باید توسط تشکی که بالای سر خود دارید پرندگان را نجات دهید، با گرافیکی انیمیشنی و زیبا

Turret Commander

Turret Commander
یک بازی جنگی هوایی با هواپیماهای مختلف و گرافیکی زیبا

Note Plus

Note Plus
یک برنامه دفترچه یادداشت شخصی عالی که میتواند مورد پسندتان قرار بگیرد. این دفرچه یادداشت شخصی قابلیت رمزگذاری را داراست و حتی میتوانید عکس های خود را نیز داخل ان قرار دهید و شخصی برای خودتان نگه دارید تا کسی نتواند به ان دسترسی داشته باشد. نوشته های خود را نیز میتوانید در دسته بندی های مختلف قرار دهید.
برنامه های دیگری نیز رایگان شده اند که با مراجعه به برنامه هایی که قبلا معرفی کردیم، میتوانید انها را پیدا کنید. در این مطلب برنامه های کاربردی و خوبی را قرار دادیم و برای خودم به شخصه که دو یا چندتا از این برنامه ها مفید بود. امیدوارم برای شما نیز مفید بوده باشد.
ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept