میتوانید معنی کلماتی که نمیدانید را از کورتانا بپرسید – کورتانا = دیکشنری اکسفورد

میتوانید معنی کلماتی که نمیدانید را از کورتانا بپرسید - کورتانا = دیکشنری اکسفورد

همچنین که مایکروسافت و تیم کورتانا در حال قوی تر کردن و پیشرفت دستیار صوتی هستند، ویژگی های بسیار بیشتری به ارامی انلاین میشوند و بروز پیدا می کنند. اکنون ویژگی جدیدی به ان اضافه شده و ان قدرت ” معنی کردن” بر اساس قوی ترین، یعنی دیکشنری اکسفورد است.

کورتانا = دیکشنری اکسفورد

کورتانا را اجرا کنید و مستقیم ازش بپرسید: ‘What does _____ mean?’ و یا بجای این سوال این یکی را بپرسید: ‘What is the meaning of ____?’ و جای خالی را با کلمه ای که معنی ان را میخواهید پر کنید و کورتانا با این جمله که “I’ve found the meaning of…” جواب شما را در ادامه میگوید.

علاوه بر اینها در زیر این جواب گزینه ‘See more’ را مشاهده خواهید کرد که شما را به صفحه اختصاصی ان کلمه به اکسفورد میبرد و معانی بیشتری را به شما نشان میدهد.

این ویژگی میتواند کاربردی محسوب شود زمانیکه که شما سریعا میتوانید از کورتانا سوال خود را بپرسید در حالیکه بجای اینکار باید یک برنامه را اجرا کنید، منتظر بالا امدنش شوید، کلمه مورد نظرتون را تایپ کنید و معنی اش را ببینید. البته که این ویژگی بزرگی نیست ولی همانطور که قبلا گفته شد در کنار دیگر ویژگی ها کورتانا را هر چه قویتر میکند و در ایند کاربردی تر و حرفه ای تر میشود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept