رفع مشکل ذخیره نشدن فایل دریافتی بلوتوث در ویندوز فون

تنظیمات بلوتوث Bluetooth برای ویندوز فون

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر ویندوز فون با ان روبه رو ست دسترسی کم به حافظه گوشی است و دلیل ان امنیتی یا هرچیز دیگری که باشد محدودیت های خودش را بهمراه دارد که در برخی مواقع خیلی اذبت کننده است.

اگر از فایل منیجر استفاده میکنید حتما متوجه شده اید که پوشه ی معروفی به نام Other در ویندوز فون به شما نشان داده نمیشود و قابلیت دسترسی به انرا ندارید. خیلی از فایل هایی که با فرمت های ناشناخته و فرمت هایی که توسط گوشی پشتیبانی نمیشوند همچون exe در این پوشه قرار میگیرند؛ بنابراین اگرما فایلی را دریافت کنیم که فرمتی نا اشنا برای ویندوز فون داشته باشد دیگر دسترسی به ان نخواهیم داشت.

اما ما این جا یک راه حل داریم که یک محدودیت کوچک دارد اما در برخی موارد خیلی خوب این مشکل را برطرف میکند. برای اینجام این راه حل ابتدا شما باید فایل منیجر خوب و کاربردی Aerize explorer را نصب کنید و یا بر روی گوشی داشته باشید. و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ead15fcf-3dd1-4ef5-876e-f1984611d177?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

  • فایل مورد نظرتان را از طریق بلوتوث دریافت کنید
  • هنگامی که دریافت فایل تمام شد در بالای صفحه هشدار دریافت کامل فایل به شما داده میشود بر روی ان ضربه بزنید
  • وقتی ضربه میزنید که فایل را باز کنید از شما پرسیده میشود که چگونه و با چه برنامه ای میخواهید ان را باز کنید؟
  • اینجاست که فایل منیجر داستان ما یکی از گزینه هاست، گزینه فایل منیجر Aerize Explorer را انتخاب کنید
  • بمحض اینکه فایل را بوسیله این فایل منیجر باز کنید, خود فایل منیجر بصورت خودکار یک پوشه به نام incoming میسازد و فایل هایی که با این فایل منیجر باز میشوند را در ان ذخیره میکند.
  • تمام شد و شما فایل تان با هر فرمتی را که بخواهید میتوانید دریافت کنید و بهمین طریق در پوشه incoming ذخیره کنید.

اما یک قدم دیگر به پایان مانده، به فایل ذخیره شده فقط توسط همان فایل منیجر دسترسی خواهید داشت، پس برای اینکه همه جا به ان دسترسی داشته باشیم چکار کنیم؟

  • کافیست فایل مورد نظر را در یکی از پوشه هایی که در همه فایل منیجرها قابل رویت است, مثل پوشه دانلود یا موزیک یا Decument کپی کنیم.
  • در پایان نیز فایلی که در پوشه incoming هست را حذف کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/75d58cb1-03ee-4918-bc57-839660d5742e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

راهش کمی طولانی است و محدودیت دیگری که دارد اینست که این روش فقط برای زمانی قابل استفاده است که شما فایل ها را بصورت تک به تک دریافت کنید، چون باید تک تک انها را بوسیله فایل منیجر باز کنید تا در پوشه گفته شده انها را ذخیره کند. مثلا با این روش نمیتوان عکس های زیاد یا اهنگ های زیادی را بصورت یکجا دریافت کرد.

اما در کل برای برخی فایل هایی که برایمان خیلی مهم هستند و یا بعدا به انها دسترسی نداریم و باید انها را بگیریم، روش خوب و کاربردی است و میتواند این محدودیت ویندوز فون را تا حدی برطرف کند.

با تشکر از رسول دلیلی عزیز برای اطلاع رسانی

4 نظرات
  1. کاظم کاربر می گوید

    من ویندوز ۸٫۱ دارم. اینو نصب کردم ولی موقع اجرا باز هم میگه باید ویندوز ۸٫۱ داشته باشین!!!

  2. عباس کاربر می گوید

    سلام و خسته نباشید
    خواهشا جواب بدید آقای ادمین
    من توسط بلوتوث یک فایل ویدویی رو دریافت میکنم بعد که ۱۰۰ در ۱۰۰ میشه روش کیدید میکنم فایل پخش میشه اما دیگه هیچ جوری نمیتونم پیداش کنم نه تو sd ن تو گوشی
    لطفا جواب بدید
    این راه رو رفتم نشد

    1. فزشاد کاربر می گوید

      منم دقیقا همین مشکل رو دارم. لطفا اگه کسی می دونه جواب بده

    2. reza کاربر می گوید

      در گزینه photoهمه رو میتونید ببینید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept