مشکلات نسخه ۱۰۰۸۰ پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی و مشکلاتی که برطرف شده اند

اپدیت پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی اکنون در دسترس است

مایکروسافت ویژگی های خیلی زیادی را در این نسخه جدید ۱۰۰۸۰ پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی اضافه کرده است که حتما در سایت قرار خواهیم داد، شرکت همچنین برخی رفع نواقص و مشکلات را نیز در این نسخه نسبت به نسخه قبل انجام داده است. همچنین لیستی از مشکلات شناخته شده نسخه ۱۰۰۸۰ نیز وجود دارد.

در مورد مشکلات برطرف شده نسخه قبل Gabriel Aul سرپرست Windows Insider این مطلب را بیان کرده است:

“ضربه زدن بر روی نوتیفیکیشن یک ایمیل اکنون شما را به همان ایمیل میبرد بجای اشتباه بردن به تقویم. اکنون تماس های ورودی زنگ گوشی را بصدا در خواهد اورد.”

هر چند مشکلات همچنان در این نسخه پیش نمایش و آزمایشی وجود دارند و شما اگر از نسخه قبل به این نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ یعنی ۱۰۰۸۰ نیز اپدیت کنید انها را خواهید داشت. در اینجا لیستی از مشکلات که با انها روبه رو خواهید شد را بیان میکنیم.

مشکلات نسخه ۱۰۰۸۰ پیش نمایش ویندوز ۱۰

  • بعد از اپدیت ممکن است شما عنوان های تکراری را برای برنامه هایتان ببینید مثل Search و Phone در لیست همه برنامه ها All Apps
  • گزینه pending ممکن است بعد از اپدیت در زیر برنامه هایتان بماند و برنامه ها غیرقابل استفاده باشند بریتان، خاموش و روشن کردن گوشی باعث رفع این مشکل pending خواهد شد.
  • تمام برنامه ها و تنظیمات روی SD card به نسخه جدید منتقل نمیشوند و نمیتوانید ان برنامه ها را اجرا یا نصب کنید. راه حل اینست که ان برنامه ها را حذف و دوباره نصب کنید.
  • برنامه قدیمی ایمیل همچنان در لیست برنامه ها با عنوان Error نمایش داده میشود و غیرقابل برداشتن است. این گزینه حتی در صفحه اصلی نیز خواهد بود اگر قبلا ان را پین کرده بودید و براحتی میتوان ان را از روی صفحه اصلی برداشت.

برخی مشکلات متفاوت نسبت به قبلی ها را نیز Aul بیان کرد

  • اگر شما از ویندوز فون ۸٫۱ میخواهید به این نسخه اپدیت کنید، حتی اگر انتقال دیتا cellular data connection شما روشن باشد خاموش میشود در حین اپدیت، به تنظیمات بروید و ان را دوباره روشن کنید.
  • خیلی مهم: شرایطی وجود دارد که ممکن است در ان دیگر هیچ MMS ای را دریافت نکنید. زمانی که یک MMS برای شما ارسال میشود و اینترنت شما خاموش است یک پیامک برایتان می اید مبنی بر اینکه بر روی این لین کلیک کنید تا MMS تان را دریافت کنید و زمانی که شما اینترنت را روشن میکنید و به لینک مورد نظر میروید، باگی وجود دارد که MMS شما دریافت نمیشود و گم میشود. برای اینکه MMS هایتان را از دست ندهید مطمئن شوید که همیشه اینترنت گوشیتان Data connection روشن است. و هر وقت خاموش باشد این مشکل میتواند رخ بدهد.
  • بعد از اپدیت با حذف کردن یک برنامه ممکن است نام ان از لیست برنامه ها حذف نشود. عموما با خاموش و روشن کردن گوشی این مشکل برطرف میشود.
  • پخش دوباره یا از اول ویدیو هایی که از ایکس باکس ویدیو خریده اید ممکن است با ارور ۰x8004c029 شما را روبه رو کند.
  • بعد از اپدیت برنامه Twitter ممکن است کار نکند. حذف و نصب دوباره ان مشکل شما را احتمالا باید برطرف کند.
  • گزینه اپدیت خودکار Auto-update برنامه ها در استور جدید این نسخه کار نمیکند و باید برنامه ها را بصورت دستی خودتان اپدیت کنید.
  • بعد از اپدیت از نسخه ۱۰۰۵۲ برنامه Insider ممکن است هنوز هم باز نشود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept