مایکروسافت MixRadio , Display و Network را آپدیت کرد

display_network_update

امروز مایکروسافت آپدیتی برای تعدادی از برنامه های خود در استور ارائه کرد. برنامه های MixRadio  و Display و +Network امروز آپدیت شدند.

MixRadio

مایکروسافت آپدیت دیگری برای برنامه محبوب MixRadio ویندوزفون ارائه کرد اما متاسفانه تغییرات برنامه را اعلام نکرد و ما مطمئن نیستیم که دقیقا چه چیزهایی در برنامه تغییر کرده است. نسخه ۴٫۵٫۱٫۴۴۸ فقط یک آپدیت کوچک پس از حذف نام نوکیا از برنامه بود. اگر شما تغییراتی در این برنامه پیدا کردید با ما به اشتراک بگذارید.

✔ دانلود MixRadio از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۸ مگابایت

Display

آپدیت بعدی مربوط به Display است. تمام چیزی که ما می دانیم این است که این بروزرسانی برنامه سیستمی را برای Lumia Cyan فراهم کرده است، پس این آپدیت احتمالا برای رفع مشکلات برنامه با Cyan یا رفع مشکلات دیگر بوده است. Display به نسخه ۳٫۱٫۲٫۶ آپدیت شده است.

✔ دانلود آپدیت Display از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۳ مگابایت

+Network

همانند Display و MixRadio مایکروسافت تغییرات نسخه جدید +Netwrok را ذکر نکرده است. آخریت تغییرات اعلام شده مربوط به نسخه ۲٫۱ این برنامه است، اما نشخه کنونی آن ۲٫۳ می باشد. و ما اطلاعی از بهبودها و یا تغییرات آن نداریم. اگر شما تغییراتی در این برنامه پیدا کردید ما را هم در جریان بگذارید.

✔ دانلود آپدیت +Network از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۲ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept