مایکروسافت لومیا ۴۳۵ ارزان ترین گوشی لومیا معرفی شد

مایکروسافت لومیا 435 ارزان ترین گوشی لومیا معرفی شد

امروز مایکروسافت لومیا ۵۳۲ و اکنون نیز مایکروسافت لومیا ۴۳۵ ارزان ترین گوشی لومیا که میتوانید تجربه ویندوز فونی را در ان داشته باشید. این گوشی نیز همانند لومیا ۵۳۵ در دو نسخه تک سیم و دوسیم کارته عرضه خواهد شد.

با قیمتی معادل حدود ۸۱ دلار میتوان این گوشی را ارزانترین لومیا دانست و ان را مقرون به صرفه ترین گوشی برای خریداران و طرفداران ویندوز فونی. این انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که میخواهند گوشی دومی داشته باشند و البته که گوشی دوم انها هم یک گوشی هوشمند باشد و یا کسانی که میخواهند برای امتحان هم که شده به گوشی های هوشمند مهاجرت کنند.

این گوشی نیز همچون یار خود که امروز معرفی شد از اخرین نسخه ویندوز فون ۸٫۱ و البته لومیا denim بهره میبرد و میتواند قابلیت های کامل و جالب ویندوز فونی را برای شما به ار مغان بیاورد.

دانلود ویدیو

از مشخصات سخت افزاری این گوشی میتوان به پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی دوهسته ای همراه با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی همچنین دوربین جلو نیز دارد و از تماس ویدیویی و عکس های selfie بی بهره نمیمانید.

همچنین این گوشی در رنگ های سبز روشن – نارنجی روشن و سیاه و سفید عرضه خواهد شد. ابتدا در کشور های اروپایی و سپس در تمام دنیا در دسترس خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept