مایکروسافت عکس هایی از لومیا ۱۳۳۰ را منتشر کرد که بزودی خواهد امد

مایکروسافت عکس هایی از لومیا 1330 را منتشر کرد که بزودی خواهد امد

برگردیم به ماه دسامبر جایی که در مورد لومیا ۱۳۳۰ اخبار منتشر شد و قرار شد این گوشی جایگزین گوشی همنام خود یعنی لومیا ۱۳۲۰ باشد. مایکروسافت عکس هایی از لومیا ۱۳۳۰ را منتشر کرد که بزودی خواهد امد

امروز در صفحه فیس بوک مایکروسافت اندونزی عکسی در صفحه خودش منتشر کرده است که خبر از عرضه یک گوشی دو سیم کارت را دارد که با شعار ” دوسیم کارته بودن ان را هوشمند میسازد ” که بسیار به گوشی لومیا ۱۳۳۰ شباهت دارد منتشر کرده است. البته انتظار میرود نسخه دوسیم کارت این گوشی لومیا ۱۳۳۵ باشد و شایدم همان لومیا ۱۳۳۰ دوسیم کارت باشد.

مایکروسافت عکس هایی از لومیا 1330 را منتشر کرد که بزودی خواهد امد

این گوشی انتظار میرود بجای دوربین ۵ مگاپیکسلی لومیا ۱۳۲۰ با ۱۳۳۰ دوربینی ۱۴ مگاپیکسلی عرضه شود و بجای پردازنده لومیا ۱۳۲۰ پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ چهارهسته ای را داشته باشیم. رم گوشی نیز از ۵۱۲ به ۱ گیگابایت ارتقا یابد و همچنین صفحه نمایش ان چیزی در همان اندازه ۶ اینچ باشد.

به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون در اوایل ماه مارس که کمتر از ۲ هفته مانده است معرفی شود. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این گوشی جدید چه خواهد بود که مایکروسافت قصد معرفی ان را دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept