مایکروسافت سند انتشار آپدیت بلوتوث برای لومیا ۱۵۲۰ را منتشر کرد

Lumia_1520_نوکیا لومیا 1520

آپدیت رسمی ویندوزفون ۸٫۱ پشتیبانی از بلوتوث کم انرژی Bluetooth 4.0 LE را به دستگاههای ویندوزفون ۸ کنونی اضافه خواهد کرد. بنظر میرسد که مایکروسافت در حال پایه گذاری چنین آپدیتی است که سند آن را میتوانید در این لینک سایت رسمی بلوتوث مشاهده کنید.

بلوتوث کم انرژی یا بلوتوث هوشمند این امکان را به شما میدهد که از وسائل جانبی بلوتوثی همچون fitbit یا Nokia’s Treasure Tag استفاده کنید بدون آنکه از مصرف بالای انرژی باتری رنج ببرید. این ویژگی هم اکنون نیز بر روی ویندوزفون ۸ نسخه Gdr3 موجود است اما این آپدیت بصورت شخصی برای نوکیا است و قوی تر از آن قابلیتی است که بصورت سیستمی بر روی ویندوزفون موجود است. این ویژگی برای لومیا ۱۵۲۰ کاربردی خواهد بود و این گوشی به جمع دو گوشی لومیا ۶۳۰ و لومیا ۹۳۰ که این ویژگی را دارند می پیوندد. عکس سند ان را در زیر میتوانید مشاهده کنید و یا به لینکی که در بالاقرار داده شد، مراجعه کنید:

مایکروسافت سند انتشار آپدیت بلوتوث برای لومیا 1520 را منتشر کرد

البته هنوز اخبار دیگری وجود ندارند بطور مثال خبری از پشتیبانی Bluetooth HID که اجازه پشتیبانی از کیبورد های بلوتوث را میدهد نیست.
خوشبختانه چندهفته اخیر در حال مشاهده منتشر کردن سند ویژگی های کاربردی مختلفی از سوی مایکروسافت برای آپدیت بعدی خود در نسخه سیستم عامل ویندوزفون هستیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept