مایکروسافت تقویم هجری شمسی را به ویندوز ۱۰ اضافه کرد

پوشش خبری زنده کنفرانس ویندوز 10 مایکروسافت یکم بهمن ساعت 8.30

مایکروسافت صفحه ای را داراست که در ان کاربران میتوانند ایده ای که خیلی منتظر ان هستند را مطرح کنند و البته دیگر کاربران ویندوز فونی به ان رای دهند. هر چه ان گزینه رای بیشتری داشته باشد مهمتر شده و اهمیت بیشتری پیدا میکند.

یکی از درخواست هایی که ایرانی های ویندوزی در این صفحه مایکروسافت مطرح کرده بودند اضافه کردن تقویم هجری شمسی به ویندوز ۱۰ بود (البته مقصود کلی اضافه کردن تقویم شمسی به ویندوز بود.) و با رای گرفتن های فوق العاده زیاد در بالای تمام درخواست های دیگر در این صفحه قرار گرفت و سپس مایکروسافت تقویم هجری شمسی را به ویندوز ۱۰ اضافه کرد

خب قابلیت هایی دیگری هم توسط ایرانیان مطرح شده بود همچون کورتانا فارسی و… ولی این قابلیت چون توسط سایت های معروف مطرح شده بود توانست رای بسیار بالایی را جمع اوری کند و مایکروسافت نیز با دیدن این درخواست بالا انرا پذیرفت. در خواست هایی که در این سایت قبول میشوند دیگر رای دادن به انها بسته میشود و یک نوشته رسمی در مورد انتشار انها قرار میگیرد.

مایکروسافت تقویم هجری شمسی را به ویندوز 10 اضافه کرد

حال یکی از ممدیران مایکروسافت اینگونه نوشته است:

 

“We are pleased to let you know that Persian calendar support is now in the latest build of Windows 10, available through the Windows Insider Program (http://insider.windows.com). Thank you for all your comments and feedback in helping shape the future of Windows.”

“ما خرسندیم که به شما این خبر را بدهیم که پشتیبانی از تقویم شمسی اکنون در اخرین نسخه ویندوز ۱۰ اضافه شده است. و اکنون توسط پروژه اینسایدر مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ قابل دسترسی است. از همه شما برای بازخورد ها و نظراتتان برای بهبود اینده ویندوز متشکریم.”

اکنون کاربرانی که از ویندوز ۱۰ بصورت نسخه پیش نمایش استفاده میکنند با اپدیت به اخرین نسخه میتوانند مشاهده کنند که تقویم هجری شمسی به ویندوز ۱۰ اضافه شد. البته چون ویندوز ۱۰ برای همه دستگاه های ویندوزی خواهد بود. احتمال بسیار زیاد این قابلیت بر روی گوشی نیز خواهد بود. باید منتظر باشیم ببینیم تقویم شمسی اضافه شده به گوشی تا چه حد خوب و قوی است.

منبع: صفحه صدای کاربر مایکروسافت

1 نظر
  1. […] مایکروسافت تقویم هجری شمسی را به ویندوز ۱۰ اضافه کرد &#8211… […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept