مایکروسافت بخش موزیک را به استور جدید ویندوز ۱۰ اضافه کرد

مایکروسافت بخش موزیک را به استور جدید ویندوز 10 اضافه کرد

همانطور که میدانید یا شاید هم نمیدانید، ویندوز ۱۰ استور جدیدی برای خود دارد که اکنون بصورت بتا و ازمایشی در پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل و کامپیوتر در دسترس است. این استور جدید کمی متفاوت است با استوری که اکنون در دسترس داریم. این استور طراحی جدیدی یافته است تا کارکرد بیشتری را دارا باشد.

در اپدیت های قبلی این استور بخش فیلم و سریال به آن اضافه شد و اکنون بخش دیگری به این استور با عنوان موزیک اضافه شد. در این قسمت شما میتوانید موسیقی مورد نظر خودتان را بر اساس نام یا البوم و یا سبک ان جستجو کنید و این چیزی است که انتظار میرود اما قسمت هایی از این استور جالب است. شما وقتی موسیقی را بخرید بصورت خودکار همچون قبل دانلود ان شروع نمیشود بلکه برای دانلود کردن ان باید به برنامه موسیقی ویندوز ۱۰ خود بروید.

صحبت از برنامه موسیقی شد و مایکروسافت خبر را منتشر کرد که برنامه های موسیقی و ویدیو ویندوز ۱۰ خود را از حالت ازمایشی در می آورد و Preview ان را برمیدارد. مایکروسافت در نسخه های بعدی برنامه های کنونی که ازمایشی هستند را بر میدارد و برنامه های جدید و کامل موسیقی و ویدیو را به سیستم عامل اضافه میکند.

خب مسلما میدانید که این استور برای ویندوز ۱۰ است و قطعا ویندوز ۱۰ موبایل نیز از این امکان برخوردار خواهد بود. این نشان میدهد که مایکروسافت در حال ساخت یک استور کامل است و میخواهد یک استور بسازد که بتواند تمام نیاز های دیجیتال شما را یکجا بر روی گوشیتان برطرف کند و یک استور به معنی کلمه داشته باشید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept