مایکروسافت اپدیت برای ویندوزفون نسخه دولوپر را منتشر کرد رفع ۸۰۱۸۸۳۰۸

اپدیت لومیا Cyan برای بیشتر ویندوزفون 8.1 نسخه دولوپر داران منتشر شد

اکنون زمانیست که مایکروسافت قول داده بود تا اپدیت برای ویندوزفون نسخه دولوپر را منتشر کند و اکنون این اپدیت موجود است و میتوانید گوشی هایتان را اپدیت کنید. نسخه این اپدیت ۱۴۱۷۶ از ویندوزفون ۸٫۱٫۱ است.

این اپدیت برای کسانی که از ویندوزفون نسخه دولوپر یا همان نسخه پیش نمایش استفاده می کنند و هنوز لومیا Cyan را دریافت نکرده اند، همچنین کسانیکه با ارور مواجه بودند و حتی HTC داران که با مشکل اپدیت ویندوزفون نسخه دولوپر خود مواجه بودند، منتشر شده است. چون اپدیت همین چند ساعت پیش منتشر شده است این مطلب هر لحظه اپدیت میشود و اگر اخبار جدیدی منتشر شده بود این مطلب نیز اپدیت میشود.

گوشی های اچ تی سی HTC 8X و HTC 8XT اپدیت را دریافت میکنند و اگر شما جزو این کاربران هستید و از نسخه دولوپر استفاده میکنید میتوانید هم اکنون گوشی خود را اپدیت کنید.

گوشی اچ تی سی وان HTC One نیز اکنون میتواند اپدیت نسخه پیش نمایش را دریافت کند. گوشی های لومیا ۹۲۰ و ۹۲۵ تحت اپراتور AT&T اکنون میتوانند اپدیت لومیا Cyan را دریافت کنند.

رفع ارور ۸۰۱۸۸۳۰۸ در اپدیت ویندوزفون

مایکروسافت در وبسایت خود خبری را در این مورد منتشر کرد:

“Build 8.10.14176 starts rolling today to developer preview participants, and provides a bunch of performance improvements and general fixes. One of the important fixes addresses an issue some folks were seeing during the update process – the 80188308 error – which resulted from running out of storage space in the system partition during update. We expect this fix to solve the update issue for most users.”

خلاصه حرف های بالا همین مطلبی است که ما در سایت قرار دادیم و اینکه این اپدیت برای کسانی است که با ارور ۸۰۱۸۸۳۰۸ مواجه بودند و کسانی که با ارور کمبود حافظه برخورد داشتند و اینکه هنوز تمام کاربران دولوپر میتوانند اپدیت لومیا Cyan را دریافت کنند و بزودی این اپدیت برای تمامی کاربران ویندوزفون نسخه دولوپر منتشر خواهد شد.

این مطلب بروز خواهد شد…

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept