لومیا ۱۰۲۰ اپدیت ساین را دریافت کرد رام کانادا – دوبی و بیشتر

لومیا 1020 اپدیت ساین را دریافت کرد رام کانادا - دوبی و بیشتر

بنظر میرسد که دروازه برای تعداد بسیار زیادی از کاربران لومیا ۱۰۲۰ که منتظر انتشار اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan باز شده است. نوکیا کانادا در توییتی اعلام کرد که لومیا ۱۰۲۰ اپدیت ساین برای کشور انها شروع به منتشر شدن کرده است.

بعلاوه برخی از کاربران خبر از این داده اند که انها نیز اپدیت ساین را دریافت کرده اند و در کشور دوبی بوده اند. همچنین کاربری از فنلاند خبر داده که اون نیز با گوشی خود توانسته اپدیت ساین را دریافت کند. میبینیم که به ارامی لومیا ساین به لومیا ۱۰۲۰ نیز در حال راه پیدا کردن است و اغلب کاربران با این گوشی در حال دریافت این اپدیت هستند. اگر شما نیز لومیا ۱۰۲۰ دارید توصیه میکنیم وجود اپدیت را بررسی بکنید و اگر رام شما برای کانادا یا دوبی هست که حتما اپدیت را نصب هم بکنید!

نکته: به احتمال قوی افرادی که نسخه پیش نمایش ویندوزفون برای دولوپر Preview For Developer را نصب کرده اند برای اپدیت ساین باید گوشی خود را دانگرید کنند و به ویندوزفون ۸ بازگردند و سپس اپدیت ساین را دریافت کنند. البته ابتدا مطمئن شوید که اپدیت برای رام گوشی شما منتشر شده و گوشی شما وجود اپدیت را نشان نمیدهد. در صورتی که این مشکل وجود داشت گوشی خود را باید انگرید کنید. مطالب زیر میتواند برای شما مفید باشد:

منبع: اکانت نوکیا کانادا در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept