فولدر بندی پوشه ها در صفحه اصلی بطور سیستمی به ویندوزفون اضافه خواهد شد

یک خبر بزرگ برای ویندوزفون دارانی که از کمبود جای صفحه اصلی خود شاکی هستند داریم. با ورود ویندوزفون ۸٫۱ کاربران میتوانند با فولدر بندی برنامه هایشان مدیریت بهتری بر روی صفحه شروع ویندوزفون خود داشته باشند.

ساختن پوشه بسیار راحت خواهد بود. کافیست انگشت خود را بر روی کاشی Tile مورد نظر نگه دارید و آن را به بالای کاشی دیگر بکشید و در بر روی کاشی دیگر و بالای آن رها کنید. یک نام نیز برای پوشه خود میتوانید انتخاب کنید و همچنان میتوانید نرم افزار های بیشتری را به فولدر خود اضافه کنید و البته با کشیدن به بیرون میتوانید برنامه ای را از فولدر خود خارج کنید. فولدر ساخته شد قابلیت جابه جایی و تغییر اندازه نیز دارد که میتوانید آن را در اندازه های مختلف قرار دهید.

این ویژگی تا زمانیکه آپدیت ویندوزفون (aka GDR1) منتشر نشود اضافه نخواهد شد. ویندوزفون ۸٫۱ انتظار میرود که حداقل دو آپدیت را در سال ۲۰۱۴ داشته باشد.

این ویژگی در صفحه وبسایت ویندوزفون مایکروسافت اضافه شده بود که البته اکنون برداشته شده است. عکس های این ویژگی را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

Folders_updateفولدر بندی پوشه ها در صفحه اصلی بطور سیستمی به ویندوزفون اضافه خواهد شد Folders_updateفولدر بندی پوشه ها در صفحه اصلی بطور سیستمی به ویندوزفون اضافه خواهد شد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept